شناسهٔ خبر: 68393378 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

وزیر دفاع یمن : پاسخ به رژیم صهیونیستی راهبردی و قاطع خواهد بود

سرلشکر محمد العاطفی گفت، آمادگی نظامی و سلاح مناسب برای پاسخ اجتناب ناپذیر و دردناک به عمق رژیم صهیونیستی به طور کامل بررسی شد.

صاحب‌خبر -

این سخنان وزیر دفاع یمن پس از ریاست نشست نظامی با حضور رئیس ستاد کل ارتش و جانشین وی، فرماندهان نیروها و مناطق نظامی و افسران ارشد نیروهای مسلح یمن بیان شد.

سرلشکر العاطفی با تایید این که نیروهای مسلح یمن دستورات مهم و راهبردی را برای تعیین روش های مناسب و موثر برای مقابله حملات به یمن و منطقه دریافت کرده اند، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی چیزی جز پاسخ دردناک از ما نخواهد دریافت و در پاسخ به اصرار در نقض حاکمیت یمن، بهای سنگینی خواهد پرداخت.

وزیر دفاع یمن با اشاره به این که؛ تصمیم رزمی همه عوامل تعیین کننده نظامی را مد نظر قرار داده و نقاط ضعف دشمن را به دقت مطالعه کرده است، تاکید کرد: مهمترین نقاط بانک اهداف با دقت بالا رصد و شناسایی شد.

العاطفی تأکید کرد که یگان موشکی، یگان پهپادی و نیروی دریایی قابلیت‌هایی دارند که اجرای دقیق و هدف‌گیری دقیق را برای آنها فراهم می‌کند.

وزیر دفاع یمن تاکید کرد، به همگان اطمینان می دهیم که، پاسخ محور مقاومت به جنایات دشمن صهیونیستی، همان‌طور که سیدعبدالملک بدرالدین تأکید کردند، اجتناب‌ناپذیر است، و پاسخ راهبردی و قاطع خواهد بود.

 

وزیر دفاع یمن : پاسخ به رژیم صهیونیستی راهبردی و قاطع خواهد بود

عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن، به حزب الله و دبیرکل آن، سیدحسن نصرالله عملیات اربعین را حمله بزرگ و شجاعانه مقاومت لبنان علیه اشغالگران دانست و آن را تبریک گفت.

در بیانیه جنبش انصارالله آمده؛ جنبش انصارالله این پاسخ قوی و مؤثر به عمق رژیم صهیونیستی پایان نیافته است و همچنان ادامه دارد و مؤید توانمندی مقاومت و وفای به وعهد در پاسخ به رژیم صهیونیستی است.

انصارالله در این بیانیه بار دیگر تاکید کرد، پاسخ یمن حتمی است و یادآور شد، روزها آینده این را ثابت خواهد کرد.

وزیر دفاع یمن : پاسخ به رژیم صهیونیستی راهبردی و قاطع خواهد بود

از سوی دیگر فهمی الیوسفی معاون وزیر اطلاع رسانی یمن در مصاحبه با شبکه المیادین گفت، ارتش یمن توانی رویارویی با ائتلاف دریایی آمریکا علیه را یمن را دارد. با وجود حملات هوایی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به یمن، اما عملیات ارتش یمن در منع تردد کشتی‌ها به سمت فلسطین اشغالی ادامه دارد.

الیوسفی افزود، ارتش یمن سلاح‌هایی پیشرفته در اختیار دارد که فرماندهان نظامی تا کنون درباره آن اظهار نظر نکرده اند.

پیش از این پایگاه اینترتنی شبکه صهیونیستی «کان» هم فاش کرد، ارتش این رژیم در حال تلاش برای افزایش نقاط رصد هوایی و افزایش پرواز هواپیماهای شناسایی در جهت جلوگیری از حملات بیشتر به "اسرائیل" از سوی یمن و دیگر جبهه‌ها است.

وزیر دفاع یمن : پاسخ به رژیم صهیونیستی راهبردی و قاطع خواهد بود

نظر شما