شناسهٔ خبر: 68392460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

تاکید فرماندهی انتظامی استان کرمان بر اجرای طرح ذوالفقار

فرمانده انتظامی استان کرمان بر جدیت همکاران انتظامی در راستای اجرای دقیق برنامه ها، آموزش ها و مأموریت‌ های طرح ذوالفقار تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار"ناصر فرشید"در آیین صبحگاه ششم شهریورماه با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا بیان داشت: نظم‌ و انضباط در کار و زندگی فردی و اجتماعی و همچنین هم افزایی در ماموریت های اخیر ایام ماه محرم تا اربعین حسینی از جمله ماموریت‌های مهم مجموعه انتظامی بودند که به همت همرزمان انجام شدند.

وی با تاکید بر نظارت روسا و مدیران بر سلامت و حوزه صیانت از کارکنان، افزود: در این راستا انجام صحیح همه ماموریت ها و نقش هایی که پلیس در جامعه ایفا می کند وجهه پلیس را نزد مردم ارتقا می بخشد و از اینرو همواره باید به دنبال افزایش رضایتمندی مردم باشیم .

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه با اشاره به در پیش بودن یک طرح و ماموریت مشترک تحت نظارت تیم های بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: در این راستا بر جدیت در حضور و کسب آموزش های لازم طرح ذوالفقار که مورد تاکید فرمانده کل انتظامی کشور نیز هست تاکید داریم.

سردار فرشید اضافه کرد: چرا که این طرح ظرفیتی است که زمینه هم افزایی بیشتر همکاران انتظامی در ماموریت‌های متعدد حوزه نظم‌ و امنیت را فراهم می کند.

گفتنی است؛ فرمانده انتظامی استان در پایان آیین صبحگاه ششم شهریورماه از نیروهای برتر یگان های انتظامی و همچنین از همکارانی که به رتبه و درجه بالاتر ارتقا یافته اند نیز تجلیل و بر تلاش مضاعف در انجام صحیح ماموریت های حوزه نظم و امنیت تاکید کرد.

پلیس کرمان

نظر شما