شناسهٔ خبر: 68391990 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

هشدار کنعانی نسبت به عبور صهیونیست‌ها از خطوط قرمز امت اسلامی

سخنگوی وزارت امور خارجه امشب ضمن محکوم کردن اظهارات وزیر صهیونیست مبنی بر ساخت کنیسه در مسجدالاقصی، نسبت به هرگونه تعرض به حریم مقدس این مسجد و ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها در عبور از خطوط قرمز امت اسلامی هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (سه‌شنبه) ششم شهریور به تصمیم وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل مبنی بر ساخت کنیسه در مسجدالاقصی واکنش نشان داد و عنوان کرد: کابینه رژیم جنایتکار صهیونیستی، درصدد اجرای نقشه‌های خبیثانه خود در مورد ⁧‫مسجدالاقصی‬⁩ است؛ تا جایی که نیت پلید ساخت کنیسه در مسجدالاقصی را بی‌شرمانه فریاد می‌زند. ‏

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به رسانه‌های این رژیم گفته که قصد ساخت یک کنیسه در محوطه مسجدالاقصی را دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن شدید این گونه اظهارات و طرح‌ها، نسبت به هرگونه تعرض به حریم مقدس ⁧‫مسجدالاقصی‬⁩ و ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها در عبور از خطوط قرمز امت اسلامی هشدار می‌دهد. ‏

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: در پرتو بیداری وجدان‌های پاک انسانی و نفرت جهانی از جنایات صهیونیست‌ها، امروز مسلمانان و آزادیخواهان جهان یکصدا حمایت از فلسطین و مسجدالاقصی و محاکمه جنایتکاران صهیونیست را فریاد می‌زنند.

این تصمیم واکنش عربستان سعودی و امارات عربی متحده را نیز به همراه داشته است. عربستان و امارات در بیانیه‌هایی اظهارات وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار احترام به شرایط تاریخی و حقوقی مسجد الاقصی شدند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما