شناسهٔ خبر: 68391408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

در شورای شهر بررسی شد

ابعاد ساخت مسجد در شهربازی بجنورد/ وسایل بازی جابجا می‌شوند

اعضای شورای شهر بجنورد توضیحاتی پیرامون ساخت مسجد در شهربازی بیان کردند و مشخص شد بنا بر حذف وسایل بازی کودکان نیست و تنها محل آن جابجا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، اعظم السادات افشین فر امروز _ سه شنبه ششم شهریور_ در جلسه رسمی شورای شهر اظهار کرد: ساخت مسجد در شهربازی سالهاست مطالبه مردم است زیرا این پارک مورد استفاده بسیاری از مردم است.

وی با اشاره به آغاز روند ساخت مسجد در این مکان، افزود: امیدوار هستیم تا تابستان سال آینده مسجدی برای استفاده مردم در این مکان ساخته شود.

عضو شورای شهر بجنورد با انتقاد از روند آغاز اجرای این پروژه، گفت: می‌شد با مدیریت بیشتر و بهتر، چالش‌های اجتماعی افراد خاص که در این راستا ایجاد کردند را کاهش داد.

وی در خصوص ایجاد مشکلاتی در پارک آفرینش برای بانوان، افزود: پس از ساعت ۲۰ مشکلاتی برای بانوان ایجاد می‌شود که نیاز است شهرداری در این راستا تدبیری بیندیشد تا بانوان با آرامش بیشتری در این پارک تفریح داشته باشند.

سید محمد علی کشمیری، شهردار بجنورد نیز با اشاره به اینکه ساخت مسجد در شهربازی مخالفانی نیز دارد، بیان کرد: ساخت مسجد بودجه مصوب داشته و بر همین اساس اجرای آن را وظیفه خود می‌دانیم.

وی افزود: وسایل بازی کودکان تنها جابجا شد و بحث جمع آوری مطرح نبود و محل جدید استقرار وسایل بازی کودکان حتی جایگاه بهتری دارد.

کشمیری خاطرنشان کرد: فعالیت راهبر پارک بانوان آفرینش مورد رضایت نیست؛ خانواده‌ها برای حضور در این پارک رغبتی ندارند و بهتر است تمام وقت در اختیار بانوان قرار بگیرد.

وی افزود: در زمان تبدیل این پارک به پارک بانوان، عده‌ای ادعا می‌کردند که پارک مردم گرفته شده اما اکنون مشاهده می‌شود تمامی اقشار از این پارک استفاده می‌کنند.

جمشید عین بیگی، رئیس شورای شهر بجنورد نیز در این جلسه تاکید کرد: مکان فعلی نمازخانه به هیچ عنوان زیبنده شهربازی بجنورد به عنوان شهر باب‌الرضا نیست.

وی افزود: بنا نیست محل بازی کودکان گرفته شود و چنین حرفی درست نیست؛ پارک باید مجموعه فرهنگی تفریحی و اجتماعی باشد و ساخت مسجد در این محل با حضور مسئولان مختلف کارشناسی شده و سلیقه شخصی یک فرد نبوده است.

رئیس شورای شهر بجنورد در انتها گفت: از طرفی امیدوار هستیم تا پایان سال چهارم شورای شهر ششم، وسایل شهربازی به صورت رسمی به بهره برداری برسد.

نظر شما