شناسهٔ خبر: 68390483 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

روایت منتجب نیا از دیدار معاون اول رئیس جمهور با جمعی از دبیران احزاب اصلاح طلب

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور، روز شنبه با تعدادی از دبیران کل احزاب اصلاح طلب دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت الاسلام رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی درباره دیدار جمعی از دبیران کل احزاب اصلاح طلب خط امامی با محمد رضا عارف گفت: بر طبق برنامه ریزی قبلی اینجانب از سوی جمعی از احزاب اصلاح طلب مأموریت یافتم تا دیداری را با معاون اول رئیس جمهور هماهنگ کنم. در خلال این پیگیری ها هفته گذشته خود آقای عارف با بنده تماس گرفتند و بنا شد که روز شنبه دیداری با ایشان در دفتر معاون اول رئیس جمهور داشته باشیم.

وی افزود: در این جلسه اینجانب مطالبی را درباره دولت چهاردهم مطرح کرده و گفتم که آقای رئیس جمهور بعضاً از وزرایی استفاده کرده اند که مورد رضایت نخبگان، مردم و اصلاح طلبان نیستند و این در تضاد با اصل وفاق ملی است. ما محدودیت های آقای پزشکیان را می دانیم؛ اما سؤال اینجاست که چرا لیست افرادی که ما برای کابینه به درخواست خود ایشان برایشان ارسال کردیم، مورد بررسی قرار نگرفته است.

منتجب نیا ادامه داد: از دیگر مباحثی که توسط بنده در این جلسه مطرح شد آن بود که نباید دست وزرا در انتخاب مدیران و معاونانشان کاملاً باز باشد و باید نظارتی توسط رئیس جمهور و معاون اول ایشان وجود داشته باشد تا برخی افراد نتوانند  هر کسی را که خواستند بر حسب سلیقه روی کار بیاورند و به دولت و وفاق ملی آسیب برسانند. آقای عارف نیز تأیید کردند که دراینباره تدابیری اندیشیده شده و فرآیند انتخاب مدیران و معاونان در وزارتخانه ها باید ابتدا به تأیید برسد. در ادامه جلسه آقایان محسن رهامی، مصطفی کواکبیان، احمد حکیمی پور، محسن باقرزاده و سیدعلی موسوی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد:‌آقای عارف رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم به خصوص فرهنگیان و پرستاران را از اولویت های دولت ذکر کردند و اظهار امیدواری نمودند که این مشکلات به زودی رفع شود. معاون اول رئیس جمهور همچنین توضیحاتی از اقدامات دولت و برنامه های پیش رو ارائه کردند و بنا شد که چنین جلساتی با ایشان به صورت مستمر با هدف مشورت به دولت ادامه یابد.

منبع: اعتماد نو

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما