شناسهٔ خبر: 68390036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرهنگ ناب مردم سیستان و بلوچستان به دنیا معرفی شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: در این منطقه فرهنگ‌های ناب و برجسته‌ای مانند «حشر و مدد و بجار و همیاری» وجود دارد، که این فرهنگ زیبا و ظرفیت و گنجینه ارزشمند باید به دنیا معرفی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، رضا شریفی در نشست مشترک اعضای شورای اداری، علما، معتمدان و نخبگان شهرستان تفتان، اظهار داشت: در این منطقه فرهنگ‌های ناب و برجسته‌ای مانند «حشر و مدد و بجار و همیاری» وجود دارد، که این فرهنگ زیبا و ظرفیت و گنجینه ارزشمند باید به دنیا معرفی شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: توجه به ظرفیت ها و حمایت از نخبگان و بهره گیری از توان نیروهای خدمتگذار و نخبه و تحصیلکرده استان باید در اولویت باشد.

وی گفت: همه ما برای خدمت به مردم آمده ایم و قطعاً در کنار هم می‌توانیم جایگاه استان سیستان و بلوچستان را در ابعاد مختلف ارتقا بدهیم.

شریفی ادامه داد: مسیر استان، رو به رشد بوده و در ابعاد مختلف شاهد جهش در خدمت‌رسانی، تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری هستیم.

گفتنی است، در این نشست با حضور شریفی معاون سیاسی، اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، شماری از مسوولان استانی، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، مسوولان محلی و علما و معتمدان و ریش سفیدان، مهمترین مشکلات حوزه شهرستان تازه تأسیس تفتان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما