شناسهٔ خبر: 68387270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۷ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در هلیلان افتتاح و کلنگ زنی شد

ایلام - ایرنا - ۱۷ طرح عمرانی، اقتصادی و محرومیت زدایی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در شهرستان هلیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فرماندار هلیلان روز سه شنبه در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها، اظهار کرد: این تعداد طرح با اعتباری بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شده است.

"کورش عیوضی" تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۱۴ طرح افتتاح و ۳ طرح نیز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام کلنگ زنی شده است.

عیوضی یادآور شد: کلنگ زنی سالن ورزشی شهید نوروزی در روستای تخم بلوط علیا، افتتاح خانه بهداشت روستای دارفروشه، بهره‌برداری از ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت از شهر توحید تا روستای سرچم، افتتاح مسکن روستایی و محرومان، احداث نمازخانه بین راهی و افتتاح ۲ دکل مخابراتی تقویتی در روستاهای شیراوند و گلدره از جمله این طرح‌ها بوده است.

۱۷ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در هلیلان افتتاح و کلنگ زنی شد

کلنگ زنی سالن ورزشی روستای تخم‌بلوط علیا

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام نیز در آیین، اظهار کرد: این سالن با اعتبار ۱۵۰میلیارد ریال کلنگ‌زنی شده است.

"محمدسبحان حسنی" سپس در آیین افتتاح ساختمان مسجد شهر توحید شهرستان هلیلان حضور یافت و در این خصوص، اظهار کرد: ساختمان این مسجد با عتبار ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی همچنین در آیین افتتاح روکش آسفالت مسیر شهر توحید تا روستاهای "سرچم، زیرخاکی و دره‌باریک"، ابراز کرد: برای بهره‌برداری از این طرح به طول ۲۰ کیلومتر،۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

۱۷ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در هلیلان افتتاح و کلنگ زنی شد

افتتاح مسکن محرومان شهرستان هلیلان با اعتبار۵۳ میلیارد ریال

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در این آیین گفت: ساخت مسکن برای محرومان به عنوان یک تکلیف بزرگ بر دوش مسئولان استان است که به حول قوه الهی بخشی زیادی نیاز مسکن محرومان استان با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن برطرف شده است.

حسنی با قدردانی از ساخت و ساز مسکن محرومان در قالب تعامل و همکاری بین نهادهای بنیاد مسکن و کمیته امداد امام (ره)، خاطرنشان کرد: امید است این خدمات ارزنده برای مردم شریف و نجیب شهرستان هلیلان تداوم یابد.

۱۷ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در هلیلان افتتاح و کلنگ زنی شد

بهره‌برداری از پروژه فیبرنوری در شهرستان هلیلان با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال

بهره برداری از پروژه فیبرنوری به طول ۵۴ کیلومتر و با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال و ۲ دکل تقویت مخابرانی در روستای شیرآوند و گلدره با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام به بهره برداری رسید.

دیدار با خانواده شهید نوروزی، حضور در محل مزار شهدای گمنام، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه‌های سفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام به شهرستان هلیلان بود.

نظر شما