شناسهٔ خبر: 68387075 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اولین فیلم کمدی نوید محمدزاده اکران می‌شود

فیلم‌های سینمایی «صبحانه با زرافه‌ها»،‌ «هفتاد سی»،‌ «لختگی»، «قیف»، «مفت بر» و «زودپز» به زودی اکران می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی ماه صفر، چندین فیلم‌ سینمایی در سراسر کشور اکران خواهند شد. در این گزارش فیلم‌هایی که به زودی اکران خواهند شد معرفی می‌شوند:

دومین فیلم سینمایی سروش صحت اکران می‌شود

فیلم کمدی «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی، دومین فیلم سینمایی صحت محسوب می‌شود. در این فیلم که اولین بار در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد؛ بهرام رادان، هادی حجازی‌فر، پژمان جمشیدی، بیژن بنفشه‌خواه، هوتن شکیبا و مجید یوسفی نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: «داستان درباره چند دوست است که در شب عروسی یکی از آنها، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد که همه چیز را دستخوش تغییر می‌کند.»

«هفتاد سی» اولین تجربه کارگردانی بهرام افشاری

«هفتاد سی» به کارگردانی بهرام افشاری و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان در ژانر اجتماعی کمدی است.

در این فیلم که اولین تجربه کارگردانی بهرام افشاری است، بهرام افشاری، هوتن شکیبا، الهه حصاری، مهدی حسینی‌نیا، صدف اسپهبدی، حسین پاکدل، سیاوش طهمورث و ناهید مسلمی نقش آفرینی می‌کنند.

فیلم سینمایی «لختگی»

این فیلم سینمایی در ژانر اجتماعی، به کارگردانی کاوه دهقان‌پور و تهیه‌کنندگی مهدی ودادی یکی دیگر از فیلم‌هایی است که بعد از ماه صفر اکران می‌شود. در این فیلم سینمایی نادر فلاح، گیتی قاسمی، مهدی کوشکی، نسیم ادبی، سیامک صفری، توماج دانش بهزادی، مریم مومن و امیررضا دلاوری ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «لختگی» آمده: «این اراضی سال‌هاست رازی در سینه خود دارد، شاید امروز همان روزی است که باید گوری را نبش کرد و راز خفته را از این اراضی مرموز بیرون کشید.»

رضا عطاران با فیلم سینمایی «قیف» به سینما می‌آید

فیلم سینمایی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان، به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

این فیلم کمدی با بازی رضا عطاران، فریده سپاه‌منصور، گیتی معینی، رضا نیک‌خواه، صدف اسپهبدی، ویدا جوان، تورج نصر، محمود نظرعلیان، علی باباجانی، شبنم گودرزی، حسین عابدینی، حمیدرضا دشتی و عباس جمشیدی‌فر تولید شده است.

عادل تبریزی و یک فیلم کمدی جدید!

عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است. فیلم دوم او با نام «مفت بر» با تهیه کنندگی حسین فرحبخش اکران خواهد شد.

حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی بازیگرانی هستند که در این فیلم هنرنمایی می‌کنند.

نوید محمدزاده و اولین تجربه ژانر کمدی

رامبد جوان بازیگر سینما، تلویزیون و مجری به زودی با فیلم سینمایی «زودپز» به سینما می‌آید.

محسن تنابنده و نوید محمدزاده بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند و این نخستین همکاری آنهاست. همچنین نوید محمدزاده برای اولین بار است که در یک فیلم با ژانر کمدی ظاهر می‌شود که قطعا دیدن بازی او در این ژانر برای مخاطبان جذاب خواهد بود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «زودپز» آمده: «داستان فیلم سینمایی زودپز در دهه شصت می‌گذرد، این فیلم روایتگر داستان زندگی سه دوست است که بعد از ترکیدن یک زودپز در محله‌ای قدیمی و مجروح شدنشان ماجرا‌هایی جالب را برایشان رقم می‌زند.»

قابل ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیت این فیلم‌های سینمایی، به سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما