شناسهٔ خبر: 68386352 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

خبر رونالدو درباره خداحافظی و بازنشستگی

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو اعلام کرد که قصد دارد در باشگاه النصر از دنیای فوتبال خداحافظی کند.به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که همچنان یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید در چند روز گذشته با راه‌اندازی کانالش در شبکه اجتماعی یوتیوب و همچنین صحبت‌هایی که درباره خداحافظی‌اش مطرح کرده بود بار دیگر به صدر اخبار برگشت و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

این ستاره پرتغالی در گفت‌وگویی که روز گذشته داشت مدعی شده بود که هنوز تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی کشورش ندارد و زمانی که این تصمیم را بگیرد، هیچکس از آن مطلع نخواهد بود و همچنان تمایل دارد که در این بازه زمانی به تیم ملی پرتغال برای رسیدن به اهدافش و حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ کمک کند.

این اظهارات واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت و باعث شد که طرفداران او از این که فعلا قرار است از حضورش در میادین لذت ببرند خوشحال باشند اما این بازیکن حالا صحبت‌های دیگری را مطرح کرده که نشان می‌دهد فرصت زیادی تا پایان دوران فوتبالش باقی نمانده است.

رونالدو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی پرتغالی NOW در پاسخ به سوالی درباره بازنشستگی‌اش اظهار داشت: «من نمی‌دانم که این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد یا حتی دو یا سه سال دیگر فرصت خواهم داشت. اما به احتمال زیاد در النصر از دنیای فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

این تیم بسیار خوب است و من در آن خوشحال هستم. در اینجا احساس خوبی دارم. هم از حضور در این کشور راضی هستم و هم از شرایطی که لیگ عربستان دارد. به همین دلیل است که می‌گویم به احتمال زیاد می‌توانم دوران فوتبالم را در النصر به پایان ببرم. من این‌جا از حضور در لیگ عربستان خوشحال هستم و می‌خواهم فعلا به این مسیر ادامه دهم.»

رونالدو پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد با توافق دوطرفه در ژانویه ۲۰۲۳ راهی النصر شد تا مسیر جدیدی را در دنیای فوتبال باز کرده باشد و پس از او بود که بسیاری از بازیکنان بزرگ و سرشناس حاضر در فوتبال اروپا مانند نیمار، کریم بنزما، سادیو مانه و دیگران تصمیم گرفتند این مسیر را ادامه دهند و در حال حاضر در لیگ عربستان حضور دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما