شناسهٔ خبر: 68386254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار آستارا:

مهمترین دغدغه مدیران باید خدمت رسانی به مردم باشد

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: مهمترین دغدغه مردم باید خدمت رسانی به مردم باشد و در هر پست و مقامی به آن افتخار نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شهاب زاده روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهارکرد: باتوجه به روزهای اندک ریاست جمهوری شهید رجایی، ایشان امروز بعد از چهار دهه همچنان در بین مردم محبوبیت دارد و همه از وی به نیکی یاد می‌کنند.

وی افزود: در دولت سیزدهم نیز شهید آیت الله رئیسی در راه خدمت رسانی به مردم در تاریخ ایران اسلامی نام نیک از خود برجای گذاشت؛ امیدواریم بتوانیم مانند شهیدان جمهورمان به مردم خدمت نماییم.

فرماندار شهرستان آستارا ادامه داد: دولت سیزدهم بنا به دستور رئیس جمهور شهیدمان تلاش کرد پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برساند؛ از این رو ما نیز تمام تلاش خود را برای اتمام طرح‌های نیمه تمام به کار بستیم.

شهاب زاده بیان کرد: در این راستا اقدامات خوبی انجام و تقدیم مردم می‌شود؛ افتتاح سه واحد آموزشی در مناطق کمتر برخوردار و افتتاح پل سیبلی که در جریان سیل شهریور ماه سال گذشته تخریب شده بود از جمله این اقدامات بود و در چند روز اخیر و بمناسبت هفته دولت با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید و دهها طرح عمرانی که تا پایان این هفته به بهره‌برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی نوبت دهی الکترونیکی کامیون‌ها در سال گذشته با موفقیت راه اندازی شد و توانست بخش زیادی از مشکلات این حوزه را از بین ببرد و دیگر شاهد صف‌های طولانی کامیونها در پایانه و سطح شهرستان نیستیم.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا تصریح کرد: باید تمامی زیر ساخت‌های شهرستان برای فصل جدید صادرات که تا چند ماه دیگر شروع می شود آماده شود تا شاهد بروز مشکلات گذشته نباشیم.

شهاب زاده اعلام کرد: در خصوص ساخت و سازها و رفع کاستی‌ها بعد از سیل سال گذشته بودجه خوبی برای شهرستان تخصیص داده شده است که بدنبال دریافت این اعتبار و در اختیار گذاشتن آن در اختیار مردم و دستگاه‌های مرتبط هستیم تا بتوانیم بخشی از خسارات را جبران نماییم.

وی به جنایات اسرائیل و هم پیمانانش در غزه و فلسطین اشاره و تاکید کرد: در جریان جنگ و تهاجم اسرائیل تعداد زیادی از مردم به شهادت رسیده و می رسند و نکته قابل توجه آن این است که هر چه اسرائیل جنایات خود را ادامه می‌دهد به نابودی هم نزدیک می‌شود، زیرا ظلم پایدار نیست.

فرماندار شهرستان آستارا در خصوص برگزاری یادوراه شهدای آستارا گفت: این یادواره با عنوان شب‌های شیدایی در راستای کنگره بزرگ شهدای استان گیلان در شهرستان آستارا از نهم شهریور ماه به مدت ۵ شب برگزار خواهد شد و از همه ادارات و دستگاه ها می خواهیم در خصوص برگزاری این مراسم و کمک به آن از هیچ اقدامی فروگذار نباشند.

در ادامه مراسم امام جمعه شهرستان آستارا با اشاره به اهمیت امیدبخشی به مردم از سوی مسئولان و مدیران، اظهار کرد: دولت چهاردهم به مردم امید داده است؛ دستاوردهای مهمی تا به امروز در جمهوری اسلامی رقم خورده که باید بیان و نتیجه‌اش در سفره مردم دیده شود.

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان با بیان این‌که دشمنان نمی‌خواهند امید در کشور ما جریان داشته باشد، ادامه داد: انقلاب اسلامی آینده مردم را به دست خود آنان و زیرپرچم عدالت و ایمان پیش می‌برد.

امام جمعه شهرستان آستارا همچنین با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی دولت سیزدهم در طول سه سال گذشته، گفت: این دولت در دوران سخت تحریم‌های دشمنان با درایت کشور را از حرکت به سمت پرتگاه ورشکستگی بازداشت.

در پایان این جلسه از ۱۲۲ مدیر و کارمند نمونه ادارات، دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان مرزی بندر آستارا تقدیر شد.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

نظر شما