شناسهٔ خبر: 68385533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل هلال احمر گیلان:

۱۳۴ هزار خدمت درمانی به زائران اربعین حسینی در نجف اشرف ارائه شد

رشت - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۱۳۴ هزار خدمت درمانی اعم از پزشکی‌، دارویی و پرستاری از سوی تیم هلال‌احمر استان به زائران اربعین حسینی در نجف اشرف ارائه شد.

صاحب‌خبر -

هادی سلیمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از ۶۰ هزار خدمت پزشکی‌، ۵۱ هزار خدمت دارویی و بیش از ۲۲ هزار خدمت پرستاری در درمانگاه سطح ۲ جمعیت هلال‌احمر در نجف اشرف ارائه شده‌است.

وی بیان کرد: ۵۰ پزشک متخصص و عمومی، پرستار، تکنسین دارویی، کارکنان و داوطلبان هلال‌احمر از ۲۱ مرداد ماه تا پایان اربعین در درمانگاه سطح ۲ جمعیت هلال‌احمر مستقر در نجف اشرف به زائران اربعین حسینی خدمات رایگان ارائه دادند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به ارائه بیش از سه هزار خدمت درمانی به زائران کربلای معلی در درمانگاه سطح یک هلال احمر اضافه کرد: بیش از هزار و ۲۰۰ خدمت پزشکی، هزار و ۱۱۰ خدمت دارویی و هزار خدمت پرستاری رایگان در این درمانگاه به زائران کربلای معلی ارائه شد.

وی بیان کرد: در این درمانگاه؛ ۲ پزشک، چهار پرستار، ۲ تکنسین دارویی و سه امدادگر با تجهیزات درمانی لازم در موکب محسنین رشت در کربلا به زائران اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه دادند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان از اعزام تیم درمانی و استقرار درمانگاه این جمعیت برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در نجف اشرف خبر داد.

بیشتر بخوانید:

تیم درمانی هلال‌احمر گیلان برای خدمات‌رسانی اربعین در نجف مستقر شد

نظر شما