شناسهٔ خبر: 68384483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بهره برداری از ۱۱ طرح ورزشی در استان کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - بهره‌برداری از ۱۱ پروژه ورزشی در استان کرمانشاه به مناسبت هفته دولت از امروز سه‌شنبه ششم شهریور در این استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: این پروژه ها شامل احداث ۱۰ چمن مصنوعی استاندارد و مینی و یک سالن سقف کوتاه در طول هفته دولت در شهرستان های مختلف استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

«منوچهر حاتمی» افزود: زمین مینی چمن مصنوعی استاندارد در فش کنگاور، زمین مینی چمن مصنوعی در گودین کنگاور، احداث هفت زمین مینی چمن مصنوعی در شهرستان اسلام آباد ، احداث زمین مینی چمن مصنوعی قصرشیرین و یک سالن ورزشی سقف کوتاه در بخش مرزی نودشه شهرستان پاوه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: برای اجرای این طرح ها که در مجموع بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده بیش از ۱۲ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان کرمانشاه اضافه خواهد شد.

حاتمی یادآور شد: در سال گذشته در سطح استان ۲۰ زمین چمن مصنوعی به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده به بهره برداری رسید که از این تعداد تنها پنج زمین با ۵۰ میلیارد ریال توسط بخش دولتی و مابقی توسط بخش خصوصی احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در مجموع هم اکنون ۵۳ طرح عمرانی در حوزه ورزش در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۳ طرح نیمه تمام و ۲۰ طرح نیز تعمیراتی هستند که برای آنها ۸۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب شده است که از این میزان ۵۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، سرانه فضای ورزشی در استان کرمانشاه در حال حاضر یک متر و ۴۶ سانتی متر است که بیشترین میزان با ۴و نیم متر به قصرشیرین و کمترین سرانه نیز با یک متر به شهرستان کرمانشاه تعلق دارد.

نظر شما