شناسهٔ خبر: 68383421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اتوبوس حامل کالای قاچاق در ایست بازرسی «کامه» تربت‌حیدریه متوقف شد

تربت حیدریه- ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ماموران انتظامی ایستگاه شهید شیردل «کامه» این شهرستان در هنگام کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی و کشف بار کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس شدند و آن را توقیف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرماندهی انتظامی تربت‌حیدریه، سرهنگ" حمیدرضا خوشخو" روز سه‌شنبه اظهار کرد: ارزش کالای کشف شده افزون بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است که در داخل یک دستگاه اتوبوس جاسازی شده بود.

وی ادامه داد: این اتوبوس درحال حرکت از استان های جنوبی به سمت مشهد در حرکت بود که ماموران انتظامی ایستگاه کامه به آن مشکوک شده و به منظور بررسی بیشتر آن را به داخل ایستگاه منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه اضافه کرد: ۷۷ کیلوگرم البسه خارجی دست دوم، ۲۲۲ عدد کمپوت ۶۰۰ گرمی آناناس، ۳۵ جفت کفش خارجی و قطعات یخچال قاچاق و بدون مجوز از این وسیله نقلیه کشف و ضبط شد.

سرهنگ خوشخو گفت: ۲ متخلف در این زمینه شناسایی شده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۶.۷ کیلوگرم مواد مخدر در تربت‌حیدریه

فرمانده انتظامی شهرستان تربت‌حیدریه همچنین بیان کرد: ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع سنتی توسط ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی کامه کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این مواد مخدر هم در هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شده و بعد از بازرسی مقدار ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه در داخل خودرو جاساز شده‌ بود را کشف کردند.

خوشخو با بیان اینکه در این زمینه یک متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شد، گفت: پلیس به صورت شبانه‌روزی با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش که به دنبال تباهی جوانان و جامعه هستند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار داشته و ایست بازرسی کامه در مسیر تربت‌حیدریه به مشهد واقع شده است.

نظر شما