شناسهٔ خبر: 68381953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قاتل با اقدام سریع پلیس در پرند دستگیر شد

رباط کریم - ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عامل قتل ۲ نفر از املاکی های شهر پرند در کمتر از ۹ساعت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سردار "کیومرث عزیزی" روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی با سلاح شکاری که منجر به قتل ۲ نفر از شهروندان در شهر پرند شد، بررسی موضوع در دستور کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم پس از اقدامات لازم و بررسی محل وقوع حادثه موفق به شناسایی قاتل شده و با هماهنگی قضائی و پس از اقداماتی ضربتی در عملیاتی منسجم متهم را در کمتر از ۹ساعت در یکی از شهرهای شمالی دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم منتقل کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفاء قاتل یک قبضه اسلحه شکاری کشف شد، تصریح کرد: قاتل در بازجویی های پلیسی به قتل اعتراف و علت قتل را اختلافات مالی با مقتولین از سال ۱۳۹۷ تاکنون اعلام داشته و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

کشف بیش از ۲ کیلوگرم مخدر شیشه در بهارستان

سرهنگ"عسکری نیا" فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان درتشریح این اخبار، اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری موادمخدر توسط افرادی در شهرستان بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اقدامات فنی پلیسی قاچاقچیان را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی موفق به دستگیری ۲نفر در این رابطه شدند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان با بیان اینکه، ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان موفق به کشف ۲کیلو و ۶۳۰ گرم موادمخدر شیشه، ۷۵۰ گرم تریاک و ۴۰۵ گرم هروئین شدند. خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. .

کشف بیش از ۵کیلوگرم مخدر حشیش در یک عملیات مشترک در بهارستان

سرهنگ " عسکری نیا " فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار رسیده از منابع خبری و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران مبنی بر فروش موادمخدر در شهرستان بهارستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از حصول اطمینان و با هماهنگی قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد شهرستان بهارستان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در قالب دو تیم عملیاتی به آدرس فوق اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، اظهار داشت: ماموران در بازرسی از منزل متهمان موفق شدند، مقدار ۵ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش ، یک کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک ، مقدار ۶۰گرم مواد مخدر از نوع سوخته تریاک و مقدار ۱۲ گرم مواد مخدر از نوع شیره تریاک را کشف کنند.

نظر شما