شناسهٔ خبر: 68381567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون شهردار اصفهان خبر داد

خدمت‌رسانی ویژه شهرداری اصفهان در اربعین ۱۴۰۳

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: در ایام ماه صفر و اربعین حسینی سال جاری، شهرداری این کلان‌شهر علاوه بر شهر اصفهان در شهر، کربلا و مرز چذابه نیز خدمت‌رسانی ویژه‌ای انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی در برنامه رادیویی «صدای شهر» با مروری بر فعالیت‌های شهرداری اصفهان در ایام اربعین اظهار کرد: حدود سه سال است که کمیته خدمات شهری ستاد اربعین فعالیت خود را به صورت منسجم انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان تلاش کرد برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام اربعین تدوین و اجرا کند، افزود: در این راستا حدود ۵۰۰ نفر از نیروهای شهرداری این کلان‌شهر که بیشتر آن‌ها پاکبان بودند، به کربلای معلی اعزام شدند، همچنین در کنار آن‌ها، کارمندان، رؤسای ادارات و مدیران نیز در نظافت شهر کربلا مشغول به‌کار بودند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: ستاد اربعینی که سال جاری در استان اصفهان شکل گرفت، از لحاظ تجهیزات و نیرو، کمک قابل توجهی در این ایام داشت.

بقایی با اشاره به اینکه در سال جاری خیابان‌های زیادی در کربلا به شهرداری اصفهان سپرده شده بود، گفت: به گفته معاون خدمات شهری شهردار کربلا در سفری که به اصفهان داشت، ۲۵ درصد حجم نظافت و شست‌وشوی معابر شهر کربلا امسال به شهر اصفهان واگذار شده بود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان اضافه کرد: به جز کربلا، شهرداری اصفهان در مرز چذابه نیز گروهی از نیروها و تجهیزات را مستقر کرد تا نظافت به بهترین شکل ممکن انجام شود.

بقایی با بیان اینکه در سال جاری، ستاد اربعین به بخش فرهنگی توجه ویژه‌ای داشت، خاطرنشان کرد: همکاران ما در معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان با تمرکز بر موضوعات سلامت و فرهنگ‌سازی، فعالیت گسترده‌ای انجام دادند، همچنین آموزش‌های لازم به موکب‌داران و زائران داده شد تا مدیریت پسماند به‌نحو احسن صورت گیرد.

وی ادامه داد: در شهر اصفهان نیز پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با شعار «همه جا کربلاست» برگزار شد که از جنبه‌های مختلف رشد خوبی داشت و حوزه‌های روابط عمومی، سازمان زیباسازی و معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان برنامه‌های ویژه‌ای برای آن تدارک دیده بودند.

نظر شما