شناسهٔ خبر: 68381074 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پاداش مدال طلا برای دختر نقره‌ای تکواندو در پاریس/ الفتی و علیپور هم مشمول پاداش شدند پاداش مدال طلا برای دختر نقره‌ای تکواندو در پاریس/ الفتی و علیپور هم مشمول پاداش شدند

با تصویب هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک مدال نقره ناهید کیانی ملی پوش تکواندو معادل طلا محسوب و پاداش قهرمانی خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

صبح امروز در نشست هیئت اجرائی کمیته ملی المپیک پس از بررسی‌های لازم مدال نقره ناهید کیانی معادل قهرمانی و با ارزش پاداش طلا محاسبه خواهد شد.

در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور خسروی وفا رئیس این کمیته و اعضای هیئت اجرایی، نتایج المپیک پاریس ارزیابی شد ضمن اینکه برای بازی‌های آسیایی ناگویا همچنین حضور قدرتمند در المپیک لس آنجلس بحث و بررسی شد.

در این‌نشست مقرر شد رئیس کمیته ملی المپیک از هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و علی رضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به دلیل نتایج قابل تحسین و موفقیت در پاریس تقدیر شود و پاداشی برای آنها در نظر گرفته شود.

همچنین ۲ فدراسیون ژیمناستیک و کوهنوردی در رشته‌های صخره نوردی و ژیمناستیک عملکرد موفقی داشتند و از سوی هیئت اجرایی شایسته دریافت پاداش شدند.

مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در مورد سی و نهمین جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ضمن تایید موارد فوق گفت: نتایج المپیک پاریس قابل قبول بود و در تاریخ حضور ایران در این بلزی‌ها بعد از المپیک ۲۰۱۲ بهترین نتیجه را بدست آورد.

وی در مورد پاداش ورزشکاران‌گفت: ما پاداش قهرمانان را در همان زمان در پاریس پرداخت کردیم و حدود ۸۸ میلیارد تومان‌پاداش مدال آوران در رقابت‌های پاریس بود.

مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در مورد تیم‌های فوتبال و ورزش‌های توپی گفت: فدراسیون‌ها مستقل عمل می‌کنند و دو مدیریتی در فدراسیون‌ها وجود ندارد و اگر در مواردی نیاز به مشورت داشته باشند کمیته این کار را انجام می‌دهد، اما انشاءالله در فوتبال و بقیه رشته‌های توپی هم با برنامه ریزی پس از سال‌ها بتوانند در رقابت‌های آسیایی و المپیک لس آنجلس حضور داشته باشند.

وی در مورد برنامه ریزی برای بازی‌های المپیک لس آنجلس و بازی‌های آسیایی ناگویا گفت: در جلسه امروز مصوب شد جلسه‌ای در کنار وزارت ورزش و اعضای هیئت اجرایی ستاد عالی بازی‌های لس آنجلس و ناگویا تشکیل شود و برنامه ریزی برای این رقابت‌ها سریعتر آغاز شود.

وی در مورد سفر برخی اعضای هیئت اجرایی به المپیک‌پاریس گفت: اعضای هیئت اجرایی کمترین زمان ممکن در المپیک بودند. اعضای هیئت اجرایی به عنوان سیاست‌گذار، مدیر و تصمیم ساز که باید اسناد را تایید کنند، نباید در چهار سال یک سفر بروند؟

او ادامه داد: اگر یک عزیزی با هزینه شخصی خود که حتی هزینه پاریس را هم داده و پول تو جیبی هم نگرفته ۲۴ ساعت برای کار شخصی برود باید بگویم نه؟ اینها چیزی نیست که دستاورد و نتیجه کاروان را زیر رسوال ببرد. آنها در زمان محدود و با اجازه رفتند آن هم با هزینه شخصی در برخی دوره‌ها اعضای هیئت اجرایی ۲۰ روز در المپیک حضور داشتند، اما حضور آنها در این دوره بسیار کمتر بوده است . به هر حال این افراد  عضو کمیته ملی المپیک هستند و باید در این رقابت‌ها حاضر می‌شدند و این حق آنها بود و برخی افراد نیز با هزینه شخصی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

نظر شما