شناسهٔ خبر: 68380885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افتتاح قرارگاه نور اربعین با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در مرز مهران

به مناسبت هفته دولت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام قرارگاه نور اربعین با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری صبح امروز _ سه شنبه ششم شهریور_ در آئین افتتاح قرارگاه نور اربعین اظهار کرد: هدف از برگزاری هفته دولت بیان دستاوردها و خدمات مجموعه حاکمیتی به مردم در راستای امیدآفرینی است.

وی افزود: عملکرد همه ما دولتمردان باید در راستای وحدت و انسجام ملی باشد که امروز برای جامعه ما وحدت مردم مسئولین یک ضرورت است.

معاون عمرانی استانداری ایلام حوزه انرژی در استان ایلام را یکی از حوزه‌های موفق دانست و تصریح کرد: مدیریت ناترازی انرژی در استان ایلام به خوبی انجام شده است و در مهران نیز به عنوان گرانی‌گاه برگزاری اربعین خدمات مطلوبی در حوزه تأمین انرژی از جمله صنعت برق انجام شد.

هژبری تاکید کرد: با توجه به تداوم گرمای هوا تا ۱۰ سال آینده، ضروری است شرکت توزیع نیروی برق ضمن توسعه ظرفیت‌ها نسبت به ایجاد منابع جدید و تولید انرژی خورشیدی نیز ورود جدید داشته باشد.

وی با تقدیر از مردم مهران در برگزاری کنگره عظیم اربعین، ادامه داد: مردم مهران حق بزرگی بر گردن استان ایلام و ایران دارند و زیباسازی و تکمیل زیرساخت‌های آن در اولویت مدیران استان است.

نظر شما