شناسهٔ خبر: 68380432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افزون بر ۱۴۰ طرح به مناسبت هفته دولت در دزفول آماده بهره برداری است

دزفول - ایرنا - فرماندار ویژه دزفول با تبریک هفته دولت گفت: افزون بر ۱۴۰ طرح عمرانی، سرمایه گذاری و زیرساختی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا علیرضا خردمند روز سه شنبه در نشست شورای اداری در دفتر امام جمعه دزفول افزود: این طرح‌های عمرانی و زیرساختی با اعتباری افزون بر ۶ هزار میلیارد ریال در حوزه‌های شهری، روستایی و مناطق عشایری اجرا شده‌اند.

وی طرح‌های گردشگری و آبرسانی،‌ ساخت مدرسه و طرح‌های روستایی را از جمله طرح‌های هفته دولت برشمرد و ادامه داد: احداث زمین چمن ورزشی، سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه خوراک دام، بسته بندی، قطعات مرغ، تولید رنگ صنعتی و ساخت قطعات بتنی و انواع گاز صفحه‌ای و لوازم پزشکی و همچنین کلنگ زنی دانشکده نفت از طرح‌های هفته دولت در شهرستان دزفول هستند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: عملیات اجرایی برخی از این طرح‌ها از سال‌های گذشته آغاز شده است و به برکت هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

وی با قدردانی از ادارات مختلف دزفول برای اجرای طرح‌های عمرانی با پشتیبانی نماینده و امام جمعه این شهرستان اظهارکرد: این طرح‌ها در راستای ارتقای سطح کیفی شهرستان دزفول اجرا شده‌اند.

افزون بر ۱۴۰ طرح به مناسبت هفته دولت در دزفول بهره برداری می‌شود

دزفول از نظر شاخص‌های توسعه در استان وضعیت مناسبی ندارد

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تبریک هفته دولت گفت: تنش و ناهماهنگی مسوولان روند خدمت رسانی به مردم را دچار مشکل می‌کند.

عباس پاپی زاده با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست برای خدمت بیشتر تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی افزود: مدیران ادارات باید از روزمرگی خارج شوند و تلاش کنند هر روز عملکرد بهتری نسبت به روز گذشته داشته باشند.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: برخی ادارات پاسخگوی مشکلات حوزه خود نیستند از این رو مردم برای رفع این مشکلات به دفتر نماینده مراجعه می‌کنند که این موضوع می‌تواند ملاکی برای ارزیابی عملکرد مدیران باشد.

وی افزود: بودجه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های عمرانی و زیرساختی اهمیت زیادی دارد و انتظار می‌رود مدیران شهرستان برای افزایش سهم بودجه تلاش کنند.

پاپی زاده با بیان اینکه دزفول در بیش از ۹۰ درصد شاخصه‌های استان خوزستان در حوزه زیرساختی، سوم و چهارم هم نیست، گفت: وضعیت شهرستان در بهداشت و درمان و آموزش و پرورش، جاده و بنیاد مسکن دزفول مناسب نیست و باید مسوولان مربوطه از حق دزفول دفاع کنند.

حجت الاسلام مسعود بهرام پور امام جمعه دزفول نیز در این نشست با تبریک هفته دولت اظهارکرد: خدمت رسانی به مردم فرصت مغتنمی است و مدیران باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

مدیران دستگاه‌های اجرایی دزفول نیز در این نشست گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

نظر شما