شناسهٔ خبر: 68379476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

دانشگاه علوم پزشکی همدان:

تجلیل از بیمارستان‌های نمونه در جشنواره قرآن عترت

مدیران بیمارستان‌های ولیعصر(عج) رزن، امام رضا(ع) کبودراهنگ و علیمردیان نهاوند به علت بیشترین مشارکت در جشنواره قرآن و عترت در شورای فرهنگی دانشگاه تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا همدان، بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت به ایستگاه پایانی رسید. این دوره از جشنواره با استقبال همکاران و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان مواجه شد. به ویژه حضور فعال پرسنل بیمارستان ها در این مسابقات چشمگیر بود

دکتر مجذوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در شورای فرهنگی دانشگاه ضمن قدردانی از عملکرد همکاران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اظهار داشت: روح آیات و احادیث گاهی در نوشته‌ها ساری و جاری می‌شود و هنر می‌تواند این آیات و روایات را به جان آدمی پیوند زند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه با اشاره به اینکه رشته‌های متعدد هنری می‌توانند در تبیین مفاهیم عمیق دینی به کار گرفته شوند تبیین کرد: در اجرای برنامه‌های شاخص دانشگاه، افرادی حضور داشتند که کمتر دیده شدند و ما وظیفه داریم در هر شرایطی قدردان خدمات این افراد باشیم.

دکتر طیبی معاون فرهنگی و دانشجویی نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های متعدد اظهار کرد: تغییرات این دوره از جشنواره نسبت به ادوار گذشته رو به رشد و چشمگیر بوده‌است.

و در پایان از مدیران و کارشناس قرآن و عترت سه بیمارستان برتر تقدیر به عمل آمد.
آقایان رضا فقیه لطفی و سهراب چهاردولی به عنوان مدیر و کارشناس قرآن و عترت از بیمارستان ولیعصر رزن
آقایان محمد باقر کوشان مهر و محمد رسول کیهانی کبیر مدیر و کارشناس قرآن و عترت از بیمارستان امام رضا کبودراهنگ
آقایان حمید رضا سیف و رضا نامدار حیدری مدیر و کارشناس قرآن و عترت از بیمارستان علیمرادیان نهاوند مورد تقدیر قرار گرفتند.

تجلیل از بیمارستان‌های نمونه در جشنواره قرآن عترت

تجلیل از بیمارستان‌های نمونه در جشنواره قرآن عترت

تجلیل از بیمارستان‌های نمونه در جشنواره قرآن عترت

نظر شما