شناسهٔ خبر: 68379372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

همزمان با هفته دولت

۶۸ پروژه مخابراتی در همدان به بهره‌برداری رسید

سرپرست شرکت مخابرات منطقه همدان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت، ۶۸ پروژه مخابراتی با اعتبار ۷۱۰ میلیارد ریال در این استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیام صابری از افتتاح ۶۸ پروژه مخابراتی در همدان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد پروژه بهره‌برداری شده، ۵۵ طرح با اعتبار بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال مربوط به حوزه شبکه مخابراتی است که همزمان با هفته دولت رونمایی شد.

وی افزود: ۱۳ پروژه نیز مربوط به شرکت ارتباطات سیار استان همدان است که با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

سرپرست شرکت مخابرات منطقه همدان تصریح کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های همدان، تویسرکان، نهاوند، کبودراهنگ، ملایر، رزن، بهار، فامنین و اسدآباد عملیاتی و موجب توسعه شبکه مخابراتی در روستاهای استان شد.

صابری تاکید کرد: بیشتر پروژه‌های این هفته مربوط به ارتقای سایت‌های مخابراتی همراه اول به نسل سوم و چهارم، دریافت و نصب تجهیزات ارتباطات سیار، تأمین برق و انتقال و راه‌اندازی سایت و نصب دکل درحوزه شبکه تلفن همراه بوده است.

وی گفت: توسعه پورت‌های وی.دی. اس. ال در نقاط شهری، تعویض سوئیچ، نصب و راه‌اندازی شبکه فیبر نوری، بهینه‌سازی شبکه کابلی، نصب تجهیزات Dslam، بهینه‌سازی و ارتقای یکسو کننده‌ها و باطری در مراکز مخابراتی نیز از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده در هفته دولت است.

نظر شما