شناسهٔ خبر: 68375949 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

وزارت دفاع آمریکا: خطر حمله ایران و متحدانش به اسرائیل همچنان به قوت خود باقی است

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در یک کنفرانس خبری مدعی شد: من شما را به برخی از نظرات عمومی که توسط مقام‌های بلندپایه ایران بیان شده است، ارجاع می‌دهم؛ ارزیابی ما همچنان این است که خطر حمله وجود دارد. همچنان در آمادگی کامل هستیم تا در صورت حمله، ضمن کمک به توان دفاعی اسرائیل، از نیروهایمان حفاظت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که ارزیابی‌ها حاکی از آن است که خطر حمله ایران و متحدانش به اسرائیل همچنان به قوت خود باقی است.

«پاتریک رایدر» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که ارزیابی‌ها حاکی از آن است که خطر حمله ایران و متحدانش به اسرائیل همچنان به قوت خود باقی است. 

وی در یک کنفرانس خبری گفت که من شما را به برخی از نظرات عمومی که توسط مقام‌های بلندپایه ایران بیان شده است، ارجاع می‌دهم؛ ارزیابی ما همچنان این است که خطر حمله وجود دارد. همچنان در آمادگی کامل هستیم تا در صورت حمله، ضمن کمک به توان دفاعی اسرائیل، از نیروهایمان حفاظت کنیم.

رایدر گفت که آمریکا در حملات «پیشگیرانه» اسرائیل یا سرنگون کردن پرتابه‌های حزب‌الله نقشی نداشته است، اما در مورد حملات برنامه‌ریزی شده در لبنان به اسرائیل کمک اطلاعاتی و تجسسی کرده است.


 

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما