شناسهٔ خبر: 68374220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

توسط معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام صورت گرفت؛

تشریح اقدامات انجام‌شده در ایام اربعین امسال

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور در برنامه "کوی سلامت" که توسط روابط عمومی دانشگاه و در مرز بین‌المللی مهران ضبط و تولید گردید، اهم فعالیت‌های صورت‌گرفته از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی در ایام اربعین ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا ایلام، دکتر بهزاد بسطامی اظهار داشت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، امسال نیز بر اساس میزان حضور و مشارکت خود در کمیته بهداشت و درمان اربعین، وظایف خود را از جنبه‌ی تأمین نیروی انسانی اعم از حضور دانشجویان در مراکز درمانی و کارکنان در پایانه مرزی و نیز از نظر تأمین وسایل و امکاناتی چون مینی‌بوس و اتوبوس جهت تسهیل در حمل و نقل زوار حسینی انجام داد.

بسطامی ادامه داد: نظر به اینکه بسیاری از کاروان‌های دانشجویی از طریق مرز بین‌المللی مهران به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، بعد از عید نوروز زمینه‌هایی فراهم گردید که عزیمت دانشجویان تسهیل گردد و تاکنون توانسته‌ایم ۶ کاروان دانشجویی از استان‌های مختلف را پوشش دهیم، بطوریکه برخی مشکلات نظیر اسکان، خوراک و تأمین مترجم را تا حدی مرتفع ساخته‌ایم. این تسهیلات در طول سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: همچنین با توجه به رغبت و درخواست‌های مکرر دانشجویان عزیز و نیز حمایت‌های بی‌دریغ هیئت رئیسه دانشگاه، تاکنون سه کاروان متشکل از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی ایلام به طور جداگانه عازم عتبات شده‌اند و تلاش ما این است که این اردوها در طول سال نیز ادامه یابد.

نظر شما