شناسهٔ خبر: 68373860 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و خدماتی اسلامشهر در هفته دولت

فرماندار اسلامشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۰ پروژه عمرانی و خدماتی با ۱۱۳۹ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، حسین حبیبی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی پروژه 560 واحدی نهضت ملی مسکن با 845 میلیارد تومان اعتبار توسط بنیاد مسکن از جمله پروژه‌های مهم شهرستان در هفته دولت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اتمام ساخت سه مدرسه جدید با 41 کلاس درس افزود: افتتاح ساختمان کلانتری 15، آغاز اصلاح هندسی میدان پیامبر اعظم(ص) و آغاز احداث ساختمان دهیاری شاتره از دیگر طرح‌های هفته دولت است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه عملیات اجرایی تخریب و نوسازی سه خانه بهداشت در روستاهای قاسم آباد خشکه، فیروز بهرام و رضی آباد و احداث پایگاه سلامت سالور نیز آغاز می‌شود، تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث مرکز خدمات جامع سلامت قائمیه و بهسازی مرکز خریداری شده خدمات جامع سلامت قاسم آباد نیز به اتمام رسیده و خدمات دهی در این دو مرکز در روزهای آتی آغاز می‌شود.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: بهره برداری از فاز دوم بهسازی و روکش آسفالت محور احمدآباد مستوفی به طول 5 کیلومتر و بهره برداری از روشنایی این محور به طول 6 کیلومتر، ساماندهی و اصلاح خروجی بلوار حضرت معصومه (س) به آزاد راه تهران- قم و بهره‌برداری از بهسازی و روکش آسفالت محورهای رضی آباد به حسن آباد خالصه، کوی افسران و گلدسته نیز از جمله پروژه های حوزه راهداری محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما