شناسهٔ خبر: 68373122 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

جابه جایی رایگان بیش از ۳۰۰ هزار مسافر مترو در پیاده روی جاماندگان اربعین

صاحب‌خبر -

همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین، ۳۱۳ هزار و ۲۸۴ نفر به صورت رایگان توسط متروی تهران جابه جا شدند.

جابه جایی رایگان بیش از ۳۰۰ هزار مسافر مترو در پیاده روی جاماندگان اربعین
تین نیوز

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین، ۳۱۳ هزار و ۲۸۴ نفر به صورت رایگان توسط متروی تهران جابه جا شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، دکتر رضا محمدنژاد در این باره افزود: همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در روز یکشنبه ۴ شهریورماه، ۳۱۳ هزار و ۲۸۴ نفر در تمامی ایستگاه های خط یک و ایستگاه های میدان امام حسین (ع)، شهدای هفده شهریور، شهید رضایی، امیرکبیر، میدان شهدا و میدان محمدیه به صورت رایگان جابه جا شدند.

محمدنژاد ادامه داد: ایستگاه شهرری به دلیل نزدیکی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با جابه جایی ۱۶۸ هزار و ۱۱۱ نفر، بیشترین تعداد مسافر را در این روز جابه جا کرد.

وی تصریح کرد: پس از ایستگاه متروی شهرری، ایستگاه میدان شهدا با ۴ هزار و ۹۸۵ نفر، ایستگاه محمدیه با ۳ هزار و ۷۲۲ نفر و ایستگاه امیرکبیر با ۳ هزار و ۶۰۷ نفر، به ترتیب بیشترین آمار جابه جایی رایگان مسافر را داشتند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی با اشاره به اینکه متروی تهران با آمادگی کامل و به کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت رسانی به شهروندان و شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی در پایتخت پرداخت، خاطرنشان کرد: به منظور سهولت در جابه جایی مسافران در خطوط درون شهری، ۷۴ قطار فوق العاده اعزام شد تا ضمن ارائه سرویس دهی منظم، محیطی امن برای شهروندان و مسافران ایجاد شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما