شناسهٔ خبر: 68372606 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

به‌خاطر سیمئونه از بارسلونا جدا شدم

کلمنت لنگله از نقش دیگو سیمئونه در جدایی‌اش از بارسا و انتقال قرضی به اتلتیکو حرف زد و گفت از کار با او هیجان‌زده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه اتلتیکومادرید امروز به طور رسمی خبر از به خدمت گرفتن کلمنت لنگله از بارسلونا با قرارداد قرضی یک ساله داد. طبق توافق طرفین، اتلتیکو پذیرفته بخشی از حقوق این بازیکن را بپردازد. اتلتیکو به بارسا برای این انتقال سه میلیون یورو ثابت به علاوه یک میلیون یورو متغیرها نیز پرداخت خواهد کرد.

لنگله 29 ساله که تابستان 2018 از سویا جدا و به بارسلونا پیوست، در دو فصل گذشته به طور قرصی برای تیم‌های تاتنهام و استون‌ویلا بازی کرده بود.

لنگله در مراسم معارفه خود گفت: «پیوستن به اتلتیکو مایه افتخار است و ما از یک باشگاه بزرگ حرف می‌زنیم. من در گذشته مقابل اتلتیکو بازی کرده‌ام و همیشه رنج کشیدیم. اکنون اینجا هستم و مشتاقانه منتظر کمک به تیم هستم. دیشب از نزدیک بازی برابر خیرونا را تماشا کردم و تیم عالی بود. جو ورزشگاه نیز فوق‌العاده بود و لذت بردم.»

2073086

انتقال قرضی و احتمال بازگشت به بارسا: «در حال حاضر اولویت من اتلتیکو است و می‌خواهم هر چه زودتر بازی کنم. هدف این است که عملکرد خوبی داشته باشم و اگر اتفاق متفاوتی رخ دهد، صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر یک سال قرضی اینجا بازی خواهم کرد و من صد درصد توانم را برای اتلتیکو خواهم گذاشت.»

آیا اتلتیکو کاندیدای همه عناوین است؟ «شما باید هر روز روی اهدافتان کار کنید. اتلتیکو فوتبال خاصی بازی می‌کند و بازیکنانی مشتاق و باانگیزه دارد. باید سخت تمرین کنیم و هر روز یک قدم بیشتر برداریم. در نهایت خواهیم دید که آیا می‌توانیم به عناوین مهم برسیم یا خیر. فعلا بازی به بازی پیش می‌روم و ماه آوریل خواهیم دید کجا هستیم.»

کار با سیمئونه: «من از کار با  او بسیار هیجان‌زده هستم و می‌توانم چیزهای زیادی یاد بگیرم. تمام مدافعانی که با او کار کرده‌اند، رشد زیادی داشته‌اند. من اینجا هستم تا از او یاد بگیرم و قدم دیگری در فوتبالم بردارم. قطعا کار زیر نظر سیمئونه در انتخاب من نقش بسیار مهمی داشت.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما