شناسهٔ خبر: 68371647 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امیر حاتمی انتصاب امیر سرتیپ نصیرزاده را تبریک گفت

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش، انتصاب امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش، با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده را به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سلام علیکم؛

انتخاب شایسته جنابعالی از سوی ریاست محترم جمهور و افتخار کسب بالاترین رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای تصدی مسئولیت " وزارت دفاع و پشتیانی  نیروهای مسلح" نشانگر سال‍ها خدمات و تلاشهای صادقانه و مجاهدانه در دوران دفاع مقدس و مسئولیت‌های خطیر ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیروهای مسلح با پشتوانه‍ی ارزنده‍ای از علم، تجربه، تعهد و تقوای الهی است. امیدوارم با حضور موثرتان در مجموعه وزارت دفاع با بهره‌مندی عالمانه از نیروی انسانی متخصص،. متعهد و زبده آن سازمان، شاهد بالندگی، پویایی و شکوفایی بیش از پیش صنعت دفاعی و توسعه و گسترش هرچه بیشتر خدمات شایسته به خانواده بزرگ نیروهای مسلح باشیم.

با گرامی‌داشت یاد و خاطره سه وزیر دفاع شهید و بیش از ۱۰۰۰ شهید صنعت دفاعی، از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون‍تان را در نیل به اهداف عالیه نظام اسلامی و نیروهای مسلح در ظل توجهات امام عصر( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تدابیر و رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، در راستای اقتدار روزافزون دفاعی و  بازدارندگی فعال مسئلت می‌نمایم.

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما