شناسهٔ خبر: 68370982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

انتقال خودروهای رها شده شهر مهران به پارکینگ / زائران با سامانه ۱۲۰ تماس بگیرند

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه خودروهای رها شده در خیابان‌ها و حاشیه شهر مهران به پارکینگ عمومی انتقال داده می‌شود گفت: زائران برای پیگیری خودروی خود با سامانه ۱۱۰ و ۱۲۰ تماس بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار جمال سلمانی ظهر امروز _دوشنبه پنجم شهریور_ در جلسه قرارگاه اربعین، اظهار کرد: با عنایت به اینکه برخی از زائران زمان برگشت خود را به روزهای آخر صفر موکول کرده‌اند و از طرفی خودروهای آنان در حاشیه شهر و خیابان‌های شهر مهران رها شده، پلیس خودروهای آنان را به پارکینگ انتقال می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه انتقال خودروها به منظور ساماندهی و پیشگیری از سرقت صورت می‌گیرد، افزود: آن دسته از زائرانی که وسایل نقلیه آن‌ها به پارکینگ منتقل شده می‌توانند با شماره گیری ۱۲۰ و یا شماره ۱۱۰ از محل دقیق پارک وسیله نقلیه خود اطلاع پیدا کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: مجموعه انتظامی شهرستان مهران با همکاری پلیس راهور موظف شدند پس از انتقال خودروهای رها شده به پارکینگ با نصب بنر در سطح شهر مهران، زائران را از محل دقیق خودروهایشان مطلع کنند.

سردار سلمانی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد انضباط ترافیکی، روان سازی تردد درون شهری و حفظ حقوق شهروندان مهرانی است.

نظر شما