شناسهٔ خبر: 68370197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران:

تداوم راه شهیدان سبب حفظ روحیه مقاومت در جامعه است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران تداوم راه شهدا را سبب زنده ماندن و حفظ روحیه مقاومت و حماسی در جامعه دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام کاویانی راد مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار کرد: اینکه همه ما نیاز به معنویت داریم جای تردیدی نیست، اگر معنویت در وجود ما زنده باشد خیلی از آسیب‌ها ترمیم می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه وظیفه اول همه مدیران و دستگاه‌ها این است که نور معنویت را در دل‌ها زنده کنند، تاکید کرد: مجموعه بنیاد شهید هنوز برای ما مهم‌تر و حیاتی‌تر است و باید هم جامعه هدف و هم کارکنان بنیاد شهید در زمینه معنویت قوی‌تر از هر نهاد دیگری باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم وجود بصیرت فرهنگی، عقیدتی و سیاسی در جامعه هدف بنیاد شهید، عنوان کرد: باید ارزیابی در این زمینه صورت بگیرد و اینکه نفوذ فرهنگ غرب کمتر، عبادت و اقامه نماز بیشتر شده مهم و خواسته ماست.

امام جمعه ساری گفت: مدیریت بنیاد شهید باید بداند هدف اول و اصلی زنده ماندن معنویت، روح انقلابی و حماسی، راه شهدا، رضایت از راه آمده و عدم پشیمانی از آن است.

این مسئول با بیان اینکه احترام در بنیاد شهید خیلی مهم است، ادامه داد: همه نهادها از جمله بنیاد شهید با کمبود فضا مواجه هستند و اگر ما جهادی کار کنیم خیلی در بند اتاق و فضا نیستیم.

وی با تاکید بر تقویت روح فعالیت جهادی، گفت: برای یک مدیر باید کار مهم باشد و در شرایط سخت کار کند، این روحیه باید زنده باشد نه روحیه افزایش تشریفات که فایده‌ای ندارد.

نظر شما