شناسهٔ خبر: 68369869 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نشست بررسی حضور تیم‌های ملی ایران در مسابقات اسپوکس قهرمانی آسیا

در نشست مسئولین کنفدراسیون اسپوکس آسیا و ایران با رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، حضور تیم‌های ملی اسپوکس کشورمان در اولین دوره مسابقات اسپوکس قهرمانی آسیا در عمان مورد بررسی قرار گرفت. در نشست مسئولین کنفدراسیون اسپوکس آسیا و ایران با رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، حضور تیم‌های ملی اسپوکس کشورمان در اولین دوره مسابقات اسپوکس قهرمانی آسیا در عمان مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، این جلسه با حضور دکتر "عباس ناطق نوری" رییس فدراسیون انجممنهای ورزشی، مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی و سرپرست امور استانهای فدراسیون، سید مصطفی قوامی رییس کنفدراسیون اسپوکس آسیا، محمد رضا هاشم پور رییس انجمن اسپوکس ایران، خانم بهاره آبستان نایب رییس انجمن و پوروحدانی مسئول کمیته مسابقات انجمن برگزار شد. 

در این نشست در خصوص اعزام تیمهای ملی اسپوکس آقایان و بانوان کشورمان به اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که آذرماه سالجاری در شهر مسقط پایتخت عمان برگزار می شود بحث و تبادل نظر صورت گرفت و بر اهمیت حضور ایران در این رقابتها به عنوان موسس رشته ایرانی اسپوکس تاکید شد که مورد استقبال رییس فدراسیون قرار گرفت و ایشان اظهار داشت که از تیمهای ملی اسپوکس و فعالیتهای این ورزش ایرانی حمایت ویژه خواهد داشت. 

برگزاری مجمع انتخاباتی کنفدراسیون آسیا در خلال مسابقات آسیایی عمان، برگزاری مسابقات کشوری در اواخر شهریور و مهرماه در گیلان و مازندران و همچنین برپایی دوره های آموزشی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما