شناسهٔ خبر: 68369393 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

چگونه ابزارآلات با کیفیت را تشخیص دهیم؟ چگونه ابزارآلات با کیفیت را تشخیص دهیم؟

افزایش کالاهای تقلبی و فیک در بازار باعث شده تا انتخاب محصولات باکیفیت و تشخیص کالای اورجینال از کالای فیک بسیار چالش‌برانگیز باشد. به همین جهت، یکی از بهترین راهکارهایی که به شما کمک خواهد کرد تا ابزارآلات صنعتی باکیفیت و مناسبی را بخرید، این است که ویژگی‌های باکیفیت‌ترین برندها و مدل‌های بازار

صاحب‌خبر -

افزایش کالاهای تقلبی و فیک در بازار باعث شده تا انتخاب محصولات باکیفیت و تشخیص کالای اورجینال از کالای فیک بسیار چالش‌برانگیز باشد. به همین جهت، یکی از بهترین راهکارهایی که به شما کمک خواهد کرد تا ابزارآلات صنعتی باکیفیت و مناسبی را بخرید، این است که ویژگی‌های باکیفیت‌ترین برندها و مدل‌های بازار را بشناسید. می‌دانیم که خرید ابزار باکیفیت در گذشته خیلی راحت‌تر از الان بود و مثل امروز، یک چالش اساسی برای خریداران به‌شمار نمی‌رفت؛ به همین خاطر، قصد داریم به شما کمک کنیم تا میان انواع برندها و تنوع بی‌نظیر مدل‌ها در مراکز فروش ابزار، بهترین و باکیفیت‌ترین اجناس را خریداری کنید.

 

روش‌های تشخیص ابزار باکیفیت

برای خرید ابزارآلات باکیفیت باید به عواملی مانند برند، جنس ابزار، ایمنی و دیگر موارد مشابه توجه کنید. برخی افراد معتقدند که هرچه ابزاری که خریداری می‌کنند گران‌تر باشد، کیفیت و دوام آن نیز بیشتر خواهد بود. بااین‌حال، باید در نظر داشت که قیمت تنها یکی از عوامل تعیین‌کننده کیفیت لوازم است و به‌شدت به عواملی نظیر برند و ویژگی‌های کالا بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان به‌طور قطع گفت که هرچه محصول گران‌تر باشد، کیفیت بالاتری دارد.

در بسیاری از موارد، گران بودن لوازم به‌دلیل ویژگی‌های خاص و لوازم جانبی‌ است که همراه آن عرضه می‌شود. این امکانات ممکن است برای کار شما ضروری نباشند و نیازی به آن‌ها نداشته ‌باشید؛ بنابراین، با خرید این ابزار، فقط بخشی از سرمایه خود را صرف چیزهایی می‌کنید که استفاده‌ای برایتان ندارند. برای خرید ابزارآلات باکیفیت، علاوه‌بر قیمت، باید به عوامل دیگری هم توجه کنید. همچنین، با خرید از ابزار فروشی آنلاین که محصولات آن‌ها دارای گارانتی معتبر است، می‌توانید از بابت کیفیت محصولات مطمئن باشید. ازجمله فاکتورهایی که در هنگام خرید از ابزار فروشی باید در نظر داشته ‌باشید، عبارت‌اند از:

بسته‌بندی اورجینال ابزار

طراحی و بسته‌بندی محصول از مهم‌ترین فاکتورهایی است که می‌تواند به تشخیص اصل یا تقلبی بودن کالا کمک کند. به‌عنوان مثال، برای تشخیص دریل دیوالت اورجینال و باکیفیت، ابتدا باید جعبه این محصول به‌دقت بررسی شود تا از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. بسته‌بندی اورجینال دارای نام شرکت با حروف برجسته و بدون هیچ‌گونه رنگ‌پریدگی است. همچنین، معمولا بسته‌بندی محصولات بی‌کیفیت به‌راحتی خراشیده می‌شود و میان درب جعبه‌ابزار، شکاف وجود دارد. به همین خاطر است که همیشه توصیه می‌شود برای خرید ابزارآلات باکیفیت، به مرکز فروش ابزار مطمئن مراجعه کنید.

طراحی کالا

پیش از خرید هر محصولی، ابتدا بادقت آن را بررسی کنید. اگر امکان تست و کار با دستگاه وجود داشته باشد، این یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. توصیه می‌شود به دنبال مدل‌هایی باشید که طراحی ارگونومیک دارند. طراحی ارگونومیک به این معناست که محصول باتوجه‌به فرم دست و بدن شما ساخته شده‌است، به‌طوری‌که هنگام استفاده از آن، به مشکلی برنخورید. محصولاتی که فاقد طراحی ارگونومیک هستند، می‌توانند باعث خستگی سریع و درد عضلانی در حین کار شوند. بنابراین، اگر به دنبال خرید ابزارآلات باکیفیت هستید، حتما به طراحی آن‌ها توجه کنید. طراحی ارگونومیک به‌ویژه در ابزار دستی مانند پیچ‌گوشتی، چکش، انبر و موارد مشابه اهمیت زیادی دارد. ازآنجاکه برای استفاده از این ابزارها نیاز به نیروی فیزیکی کاربر است، بهتر است طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای باشد که کاربر با صرف کمترین نیرو و انرژی بتواند به‌راحتی کار را انجام دهد.

نوع کاربری کالا

در هنگام خرید ابزار موردنیاز خود، باید به نوع آن نیز توجه داشته باشید. تنوع مدل‌های بازار بسیار بالا رفته و در هنگام خرید احتمالا با مدل‌های بسیار زیادی مواجه خواهید شد که شما را گیج می‌کنند. به‌علاوه، هر یک از این ابزارها کاربری، امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ به همین خاطر است که باید نوع محصول را به‌دقت موردبررسی قرار دهید. مثلا مینی‌فرزهای امروزی فقط یک ابزار کاربردی برای برش فلزات نیستند، بلکه می‌توان با تغییر دیسک آن، از کاربردهای متفاوتی مثل سمباده، پولیشر و... نیز استفاده کرد. همچنین، دریل‌های متنوعی در بازار وجود دارند که هرکدام برای کارایی‌های خاصی طراحی شده‌اند.

امنیت و ایمنی ابزار

ابزار فروشی آنلاین که درزمینه فروش محصولات باکیفیت و اورجینال فعالیت دارد، از نظر ایمنی و امنیت محصولات به شما اطمینان خاطر را خواهد داد؛ چراکه طراحی بدنه و دستگاه باید به‌گونه‌ای باشد که برای سلامتی شما به‌هیچ عنوان خطر نداشته باشد. درصورتی‌که این ابزارآلات صنعتی، طراحی ایمن و استانداردی نداشته باشند، در هنگام کار با محصول حتما با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد. بنابراین، حتما به سراغ خرید محصولاتی بروید که از تاییدیه‌های ایمنی و نماد استاندارد برخوردار هستند.

جنس و کیفیت ساخت کالا

جنس و کیفیت ساخت محصول نیز در انتخاب ابزار باکیفیت نقش بسیار مهمی دارد. برای ارزیابی این موارد به کمی دانش فنی و مهندسی نیاز دارید؛ بنابراین، بهتر است در این زمینه از فروشندگان ابزار فروشی پرس‌وجو کنید. برای اطمینان از اینکه ابزارآلات شما هم باکیفیت و هم بادوام باشند، لازم است که از مواد اولیه مناسبی ساخته شده ‌باشند و دارای مقاومت و سختی مناسب برای کار موردنظر باشند.به‌عنوان مثال، اگر قصد خرید یک پیچ‌گوشتی باکیفیت را دارید، باید به دنبال پیچ‌گوشتی‌هایی باشید که سری و میله آن‌ها از فولاد مقاوم و ضدزنگ ساخته شده ‌باشد تا در صورت اعمال ضربه یا فشار، پیچ‌گوشتی شما آسیب نبیند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

معمولا شرکت‌های معتبر که به کیفیت ابزارآلات خود اعتماد دارند، برای محصولاتشان گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند. وجود گارانتی به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت بروز هرگونه خرابی یا مشکل در ابزار می‌توانید به‌راحتی دستگاه را تعمیر یا تعویض کنید.

ابزار باکیفیت را از کجا بخریم؟

برای خرید ابزارآلات باکیفیت و اورجینال لازم است به سراغ ابزار فروشی معتبر بروید.تنوع محصولات در بازار به‌شدت زیاد است و احتمالا انتخاب همان دستگاهی که نیاز دارید، برای شما سخت خواهد بود؛ اما با مقایسه چند محصول و بررسی ویژگی‌های آن‌ها می‌توانید خیلی راحت‌تر از کیفیت و اصل بودن ابزارآلات موردنیاز خود مطمئن شوید. یکی از روش‌های امن و سریع خرید این لوازم، ابزار فروشی‌های آنلاین هستند که به‌راحتی می‌توان اعتبار و سابقه آن‌ها را بررسی کرد. فروشگاه اینترنتی ابزار کولیس یکی از برترین فروشندگان این حوزه است که تمام محصولات از ابزارآلات صنعتی گرفته تا تجهیزات ایمنی را با ضمانت کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود از سراسر کشور ارائه می‌دهد.

 

 

منبع: sharghdaily-941201

نظر شما