شناسهٔ خبر: 68369370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهردار منطقه ۱۵؛

رفع گره ترافیکی معابر افسریه، والفجر و مسعودیه در اولویت است

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۵ پایتخت با بیان اینکه اولویت امروز ما رفع گره ترافیکی معابر افسریه، والفجر و مسعودیه است، گفت: با تمهیدات و تصمیمات لازم، مشکل ترافیکی در دسترسی به سرای ایرانی حل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد شیری روز دوشنبه در جلسه بررسی معارضین طرح تسهیل دسترسی محلات، با تاکید بر بررسی وضعیت تملک معارضین تاسیساتی و ملکی طرح تسهیل ورودی و خروجی به محلات منطقه ۱۵، افزود: تسهیل در رفت و آمد شهروندان، روان‌سازی ترافیک و کاهش حوادث و تصادفات از برنامه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری این منطقه است.

شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به تمهیدات و اقدامات انجام شده در راستای رفع گره ترافیکی بزرگراه بسیج و خروجی محله افسریه از بن بست ترافیکی ادامه داد: به همین منظور طرح تکمیل ایجاد دسترسی و خروجی برای محله‌های مسعودیه، افسریه و والفجر در دستور کار قرار دارد.

شیری اضافه کرد: احداث ۲ زیرگذر در تقاطع خاتم الانبیاء (ص) و خیابان شهید قدیانی، احداث زیرگذر در بزرگراه بسیج و نیز احداث پل روگذر خیابان خاوران از جمله این طرح‌ها است.

وی با اشاره به معارضین تاسیساتی و ملکی این پروژه‌ها، یادآور شد: فرایند توافق با معارضین تاسیساتی توسط سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در حال پیگیری است و روند توافق با تنها معارض ملکی این پروژه نیز توسط اداره املاک منطقه در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۵ تهران تاکید کرد: با اجرای این پروژه‌ها ضمن کاهش ترافیک محله مسعودیه و افسریه و نیز کاهش زمان سفر شهروندان در رفع آسیب‌های عبور و مرور ناحیه پنج و شش تاثیرگذار خواهد بود.

نظر شما