شناسهٔ خبر: 68369363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

بهره‌برداری ۲۱ پروژه ورزشی و جوانان مازندران در هفته دولت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از بهره‌برداری ۲۱ پروژه ورزشی و جوانان این استان در هفته دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی رجبی بعدازظهر امروز_دوشنبه پنجم شهریور_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم مسیر شتابان توسعه در ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد: با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی، باهنر و شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و همچنین تبریک فرارسیدن هفته دولت، این هفته فرصت مغتنمی است برای تبیین دستاوردها و بیان موفقیت‌های دولت‌ها که در سایه تلاش و مجاهدت دولتمردان و کارکنان به دست آمد.

وی افزود: به همین مناسبت هفت پروژه ورزشی و فرهنگی دستگاه ورزش و جوانان مازندران به بهره‌برداری خواهد رسید که چمن مصنوعی، استخر، سالن ورزشی و طرح فرهنگی بهره‌برداری از نمازخانه اداره کل ورزش و جوانان مازندران از آن جمله است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران موفقیت‌های حوزه قهرمانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در المپیک پاریس بیش از ۳۰ درصد مدال‌های کسب شده را ورزشکاران مازندران به ارمغان آوردند که شامل یک طلا و سه مدال نقره بود و این موضوع نشان‌دهنده بزرگی و گستردگی ورزش این استان است.

وی نگاه ویژه به توسعه ورزش همگانی، ورزش بانوان و عدالت ورزشی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امروز می‌توانیم بگوییم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در برخی از دور افتاده‌ترین روستاها هم امکان ورزش برای جوانان فراهم شود.

رجبی پیگیری و اجرای طرح‌های توسعه ورزش همگانی را اولویت مهم دستگاه ورزش و جوانان مازندران دانست و گفت: این موضوع به سلامتی جامعه و ترویج نشاط اجتماعی مرتبط است و به‌عبارتی هزینه در ورزش همگانی، یک سرمایه‌گذاری و آینده‌نگری برای سلامت جامعه است‌.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت، ۱۴ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج جوانان در دولت چهاردهم به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: فعالیت تخصصی تشکل‌های مردم نهاد جوانان، اعزام مسئولان فرهنگی هیئت‌های ورزشی به دوره‌های دانش‌افزایی ملی، برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از فعالان حوزه ازدواج و پیگیری تسهیلات حوزه ازدواج مهمترین اقدامات در حوزه جوانان و فرهنگی بوده است.

وی همچنین با اشاره به اتفاقات خوب در حوزه ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد: تکمیل ۳۱ پروژه ورزشی در مدت کوتاه، ساماندهی هیئت‌های ورزشی، کسب افتخارات در میادین بزرگ ورزشی، کمک به راه‌اندازی تشکل‌های مردم نهاد برای پیشبرد اهداف ورزش و جوانان موید آن است که مسیر شتابان توسعه ورزش و جوانان ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما