شناسهٔ خبر: 68366990 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آزادی خواه:

تاخیر در پرداخت مطالبات تولید گندم را با چالش مواجه می‌کند/مجلس 160 همت برای خرید گندم پیش بینی کرده است

صاحب‌خبر -
تاخیر در پرداخت مطالبات تولید گندم را با چالش مواجه می‌کند/مجلس 160 همت برای خرید گندم پیش بینی کرده است
خبرگزاری آریا - نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: تاخیر در مطالبات کشاورزان گندمکار درحالی رخ داده است که مجلس در قانون بودجه بالغ بر 160 هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم پیش بینی کرده است.


احد آزادی خواه نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست ، در خصوص تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران با توجه به آغاز فصل کشت و سال زراعی جدید، گفت: در پرداخت طلب گندمکاران اشکال مدیریتی در کشور دیده می‌شود، امروز گندمکاران با نمایندگان برای پیگیری مطالبات خود تماس می‌گیرند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشاورزان به شدت از وضعیت پرداخت مطالبات خود گلایه دارند، ادامه داد: تاخیر در مطالبات کشاورزان گندمکار درحالی رخ داده است که مجلس در قانون بودجه بالغ بر 160 هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم پیش بینی کرده است.
وی با تاکید بر اینکه نارضایتی کشاورزان باعث از دست رفتن انگیزه آنها برای کشت مجدد گندم می‌شود در سال زراعی آینده می‌شود و به تولید این محصول استراتژک ضربه جدی وارد می‌کند، عنوان کرد: رئیس جمهور باید پرداخت مطالبات گندمکاران را به عنوان یکی از محوری‌ترین مسائل کشور تا حصول نتیجه پیگیری کند./
پایان پیام

نظر شما