شناسهٔ خبر: 68366197 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اسبقیان: مسائل فنی و قضاوت‌های ناعادلانه در نتایج کشتی تاثیرگذار بود

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی گفت: می‌توانستیم دو طلای دیگر بگیریم، اما یک بخشی داوری و قضاوت‌های ناعادلانه بود و یک بخش دیگر به مسائل فنی باز می‌گردد که قطعا رئیس فدراسیون تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی در المپیک ۲۰۲۴ و همچنین رونمایی از کتاب منصور برزگر اظهار داشت: چیزی که مسلم است اینکه کشتی‌گیران تمام تلاش خود را انجام دادند و دبیر هم برنامه‌ریزی‌های خوبی را انجام داده بود.

وی در رابطه با نتایج کشتی در المپیک بیان کرد: می‌توانستیم دو طلای دیگر بگیریم، اما یک بخشی داوری و قضاوت‌های ناعادلانه بود و یک بخش دیگر به مسائل فنی باز می‌گردد که قطعا رئیس فدراسیون تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کند که در المپیک لس آنجلس مثل همیشه کشتی بدرخشد.

وی ادامه داد: کشتی و تکواندو همیشه افتخار آفرین بوده‌اند و امیدوارم همه رشته‌ها در المپیک بعدی موفق باشند. ما باید در رشته‌های تیمی هم سهمیه کسب کنیم. امیدوارم با برنامه‌ریزی خوبی که دنیا مالی خواهد داشت، نتایج مناسبی را کسب کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: شرکت توسعه پیگیری می‌کند و ما هم پیگیر هستیم که اتفاقات خوبی بیفتد.

نظر شما