شناسهٔ خبر: 68365906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار اردل خبر داد

انجام ۸ پروژه عمرانی در دستور کار شهرداری اردل

شهردار اردل از انجام هشت پروژه عمرانی در پنج ماه گذشته از سال‌جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

سروش رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در پنج ماه گذشته از سال‌جاری، هشت پروژه عمرانی مهم با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان در دستور کار شهرداری اردل قرار گرفته است.

وی یکی از حادثه‌خیزترین خیابان‌های شهر اردل خیابان پرستار است، افزود: اصلاح و تعریض خیابان با اعتباری نزدیک به سه میلیارد تومان در حال انجام و تکمیل است، همچنین میدان ایثار با اعتباری نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان ایجاد خواهد شد.

شهردار اردل ادامه داد: احداث مسیل شرقی اردل با اعتباری نزدیک به یک میلیارد تومان به پایان رسیده است و در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

رئیسی اضافه کرد: آغاز الحاق پنج هزار متر به فضای پارک دزپارت، همچنین احداث میدان و خیابان دزپارت در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد، اصلاح پنج هکتار از فضای این پارک در این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: تکمیل پارک فرهنگیان شهر اردل با اعتباری نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان در حال انجام است، زیرسازی و خرید تجهیزات صورت گرفته است، همچنین برای اصلاح بلوارهای باهنر و شهدا دو میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و به زودی مناقصه آن برگزار خواهد شد.

نظر شما