شناسهٔ خبر: 68365345 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کارشناس صهیونیست: حزب‌الله برای اسرائیل طعمه گذاشت و به هدفش رسید 

رویا معصومی

یک کارشناس مسائل نظامی و استراتژیک حمله روز یکشنبه حزب‌الله لبنان علیه اهداف رژیم صهیونیستی را استثنایی خواند و گفت حزب‌الله توانست با فریب دادن دشمن، هدفش را محقق کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سرهنگ «منیر شحاده» کارشناس مسائل نظامی و استراتژیک گفت حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را فریب داده و برای آن طعمه گذاشت تا بتواند به حریم هوایی این رژیم نفوذ کرده و به هدف راهبردی و اساسی و نزدیک تل‌آویو دست پیدا کند. 

به نقل از وبگاه خبری النشره، حزب‌الله لبنان اعلام کرد در چارچوب اولین پاسخ به ترور فؤاد شکر یکی از فرماندهان مقاومت لبنان در بیروت، یک حمله هوایی را با تعدادی موشک و پهپاد به عمق اراضی اشغالی به سمت یک هدف نظامی صهیونیستی که بعداً اعلام خواهد شد، شروع کرده است. 

شحاده تاکید کرد حمله حزب‌الله با تعدادی موشک در طول جبهه‌ای که از غرب از شهر عُکا تا شرق در جولان اشغالی امتداد دارد، شروع شد تا سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی؛ گنبد آهنین، فلاخن داود و جنگنده‌های این رژیم را سرگرم کند. مقاومت لبنان در اجرای طرح خود موفق شد زیرا رژیم صهیونیستی روی این حمله موشکی متمرکز شد و مقاومت توانست با ارسال چندین پهپاد، به حریم هوایی این رژیم نفوذ کرده و به هدف اصلی خود نزدیک تل‌آویو برسد.

این کارشناس نظامی و استراتژیک حمله حزب‌الله را استثنایی خواند زیرا توانست رژیم صهیونیستی را فریب داده، آن را به حمله موشکی سرگرم کرده و به هدفش دست یابد.

صبح روز یکشنبه حزب‌الله لبنان اعلام کرد در نخستین مرحله از انتقام ترور شهید فواد شکر که اواخر ماه ژوئیه رخ داد، ۳۲۰ موشک به سمت مواضع نظامی رژیم صهیونیستی شلیک کرده است. 

انتهای پیام 

نظر شما