شناسهٔ خبر: 68365207 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پایان نایب‌رئیسی وحید مرادی در والیبال/ گزینه جدید در راه است

معصومه مومی‌وند

با تدوارم غیبت وحید مرادی، رئیس فدراسیون والیبال به دنبال انتخاب گزینه‌ای جدید برای پست نایب رئیسی فدراسیون است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، با شروع لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ و همزمان با اعزام تیم ملی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت به برزیل بود که وحید مرادی مدیر تیم ملی به دلیل مسائل شخصی نتوانست امارات را ترک و تیم را همراهی کند. در این مدت پست نایب رئیسی فدراسیون به دلیل غیبت مردای خالی ماند.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به غیبت وحید مرادی گفت:"ما از این موضوع از قبل رفتن اطلاع داشتیم و به محض رسیدن به امارات آقای مرادی تماس گرفت و گفت این مشکل به اینجا رسیده است. چون از قبل می‌دانستیم سعی کردیم کمک کنیم و با انصرافش موافقت کردیم و آقای خوش خبر را فرستادیم. این به نظرم خارج از عرف اجتماعی است که وارد زندگی شخصی افراد شویم. ما برای حریم شخصی افراد احترام قائل هستیم. "

مطابق با اساسنامه فدراسیون ولیبال بعد از سه ماه غیبت می‌توان فرد جدید برای این سمت انتخاب کرد و اکنون میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال به دنبال انتخاب فرد جدیدی برای سمت نایب رئیسی فدراسیون است که سابقه مدیریت کلان ورزش را هم داشته باشد.

شنیده شده مرادی به دلیل ضمانت وام یکی از نزدیکانش در یکی از بانک‌های شعبه امارات، همچنان نمی‌تواند این کشور را ترک کند و درگیر مشکلات شخصی خود است. به این ترتیب باید شخص جدیدی برای احراز پست نایب رئیسی فدراسیون انتخاب شود.

انتهای پیام

نظر شما