شناسهٔ خبر: 68360830 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تبریک رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور رئیس دستگاه دیپلماسی فرهنگی کشور در پیامی انتخاب سید عباس صالحی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور رئیس دستگاه دیپلماسی فرهنگی کشور در پیامی انتخاب دکتر سید عباس صالحی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک گفت که متن پیام بدین شرح است:

جناب دکتر سید عباس صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم و اعتماد رهبر حکیم انقلاب اسلامی و نمایندگان محترم مردم را خدمت جنابعالی تبریک عرض می‌کنم. معرفی و ترویج فرهنگ و تمدن غنی اسلامی -ایرانی در آن سوی مرزها از طریق ارتقای جایگاه دیپلماسی فرهنگی وطن عزیزمان، نقطه مطلوبی است که در برنامه‌های حضرتعالی بخوبی دیده می‌شود و سربازان و سرداران خط مقدم جبهه فرهنگی کشور، مجدانه و متعهدانه در پی تحقق آن هستند. امید است با عنایت و حمایت خاص جنابعالی و اهتمام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ایفای نقش قرارگاهی خود در عرصه دیپلماسی فرهنگی، شاهد تحقق اهداف مقدس نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری دام ظله الشریف در این عرصه باشیم.

برای جنابعالی موفقیت روزافزون و سربلندی در خدمت به فرهنگ و و تمدن اسلامی - ایرانی و ارتقاء نقش و جایگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما