شناسهٔ خبر: 68360796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار:

نورآباد یکی از شهرهای هوشمند کشور خواهد شد

زهره گودرزی

شهردار نورآباد گفت: به‌زودی این شهر یکی از شهرهای هوشمند کشور خواهد شد.

صاحب‌خبر -

محمد خاص امیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ظرف یک الی دو ماه آینده نورآباد یکی از شهرهای هوشمند کشور تبدیل خواهد شد و پروژه دوربین ثبت تخلفات و پایش تصویری مانند بقیه شهرهای استان در آن اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه با همکاری دانشگاه صنعتی شریف اصفهان اجرا می‌شود، افزود: در حال حاضر عوامل این دانشگاه در سطح شهر حضور دارند.

شهردار نورآباد با اشاره به اینکه ثبت تخلفات و پایش تصویری امنیت شهروندان را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: کارهای بزرگ و عظیمی در شهر انجام شده که یکی از آن‌ها تهیه ۳۲ هکتار زمین برای دفن اموات است.

امیری اضافه کرد: ظرفیت بهشت‌زهرا این شهر پُر شده و طی دو سال گذشته اقدامات زیادی انجام شد و ظرف مدت چند روز آینده استارت کار در آنجا زده خواهد شد.

وی با اشاره به منظر شهری، بیان کرد: شهر دارای دو منظر شب و روز بوده که منظر شب همان تأمین روشنایی و نورپردازی است که این مهم در سطح شهر انجام شده است.

شهردار نورآباد تصریح کرد: همچنین کار نهضت آسفالت که یکی از کارهای ذاتی شهرداری بوده طی سه سال اخیر انجام شده که کار بی‌نظیری بوده که در سطح شهر انجام شده است.

امیری با اشاره به کارهای عمرانی سطح شهر، ادامه داد: بازسازی پارک هاشمی که یکی از پارک‌های قدیمی شهر بوده در حال انجام است و استخر تپه شهدای گمنام نیز با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام

نظر شما