شناسهٔ خبر: 68358641 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پنتاگون حضور ۲ ناو هواپیمابر آمریکا در غرب آسیا را تمدید کرد

امیرمحمد سهرابی

سخنگوی پنتاگون امروز – یکشنبه – اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی این اطمینان را داده که حضور ۲ گروه ضربت ناو هواپیمابر آمریکا در غرب آسیا تمدید خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «پت رایدر» سخنگوی پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد: «وزیر دفاع ایالات متحده بر حق اسرائیل جهت دفاع از خود و عزم راسخ آمریکا نسبت به دفاع از اسرائیل در برابر ایران و سایر گروه‌ها در منطقه تاکید کرد.»

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از بیانیه سخنگوی پنتاگون گزارش کرد: «به عنوان بخشی از این حمایت، وزیر دفاع لوید آستین دستور داد که حضور ۲ گروه ضربت ناو هواپیمابر آمریکا در خاورمیانه تمدید شود.»

طبق این بیانیه، آستین هم‌چنین بر تلاش‌ها جهت مذاکره آتش‌بس غزه و آزادی اسرا تاکید کرد.

حزب‌الله لبنان سحرگاه امروز اولین مرحله از انتقام حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید فواد شکر از فرماندهان ارشد این جنبش را آغاز کرد. برآوردها حاکی از تداوم این عملیات بوده و مقاومت لبنان نیز تاکید کرده که این حمله پهپادی و موشکی ادامه خواهد داشت.

سی‌ان‌ان به نقل ازیک مقام دفاعی این کشور گزارش داد ایالات متحده به رژیم صهیونیستی کمک کرد تا حملات حزب‌الله را در اوایل صبح امروز – یکشنبه – ردیابی کند اما آمریکا در حملات رژیم صهیونیستی به لبنان «دخالتی نداشته است».

انتهای پیام

نظر شما