شناسهٔ خبر: 68357591 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری بدون ضامن با شرایط پرداخت انتخابی از این بانک ها | متقاضیان وام فوری جا نمانند

در ادامه شرایط دریافت وام فوری از این بانک ها را دنبال کنید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

افرادی که متقاضی دریافت وام فوری 200 میلیونی از شبکه بانکی هستند، گزینه‌های متعددی برای دریافت این تسهیلات پیش‌روی خود می‌بینند. بانک دی در طرح خرید کالا، بانک کشاورزی در طرح بانوی ایرانی، بانک سامان در طرح تسهیلات با دستگاه کارتخوان و بانک ملت در طرح رشد، تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کنند. در ادامه شرایط دریافت هر یک از این وام‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

به گزارش بانک اول متقاضیان دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک دی برای خرید کالا، می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و سپرده‌گذاری در آن و همچنین معرفی سه ضامن رسمی از تسهیلات خرید کالا با نرخ سود ۲۳ درصدی و با مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه بهره‌مند شوند.

به علاوه، بانک دی درصورتی اقدام به پرداخت تسهیلات به متقاضی می‌کند که او دارای قسط معوق یا بدهکاری به بانک نباشد. مبلغ هر قسط این وام با شرایط ذکر شده پنج میلیون و 638 هزار تومان است. وام خرید کالا بانک دی همچنین شامل دو میلیون و ۱۰۰ هزارتومان هزینه بابت تشکیل پرونده و هزینه آبومان سالیانه کارت اعتباری نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

بانک سامان این تسهیلات را فقط به اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت می‌کند که دارای دستگاه کارتخوان متصل به حساب در همین بانک باشند. همچنین متقاضی باید با استفاده از دستگاه کارتخوان خود میانگین حساب حداقل ۶ ماهه ایجاد کند و به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد تا از مشمولان دریافت این طرح باشد.

سقف مبلغ تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک سامان ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ سود آن ۲۳ درصد، مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماه و ضریب مبلغ وام به میزان سپرده ۵۰ درصد اعلام شده است. متقاضی همچنین باید برای دریافت سقف تسهیلات دو ضامن رسمی و یک فقره چک به عنوان مدارک ضمانتی به بانک سامان ارائه دهد. مبلغ هر قسط این وام نیز هفت میلیون و 741 هزار تومان است.

مشمولان دریافت تسهیلات «بانوی ایرانی» تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه، سپرده‌گذران در این بانک هستند که موفق به ایجاد معدل حساب حداقل چهار تا ۶ ماهه در بانک کشاورزی شده‌اند.

متقاضی می‌تواند با ارائه ضامن رسمی و قرار دادن حداقل ۲۵ میلیون تومان در حساب خود، تا پنج برابر مبلغ سپرده تسهیلات دریافت کند. متقضیان طرح بانوی ایرانی بانک کشاورزی، علاوه بر اقساط هفت میلیون و 741 هزار تومانی برای وام 200 میلیونی و دوره بازپرداخت 36ماهه، باید ۱۰۰ هزار تومان هزینه بابت تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی نیز بپردازند.

مشتریان بانک ملت در طرح «رشد» می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه، سپرده‌گذاری در آن و ارائه ضامن رسمی از این وام ۲۰۰ میلیون تومانی بهره‌مند شوند. بانک ملت برای این طرح سقف تسهیلات را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ سود را ۲۳ درصد و مدت زمان بازپرداخت اقسط را ۶۰ ماه اعلام کرده است.

مبلغ سپرده باید حداقل سه ماه در حساب قرار بگیرد تا میانگین حساب مورد نظر بانک ایجاد شود؛ البته وجه سپرده در بانک مسدود نخواهد شد. بانک ملت همچنین نسبت مبلغ وام را به میزان سپرده ۴۰۰ درصد و هزینه جانبی آن را ۱۰۰ هزارتومان اعلام کرده است. مبلغ هر قسط این وام نیز به پنج میلیون و 538 هزار تومان می‌رسد.

شرایط دریافت وام فوری بدون ضامن 

متقاضی دریافت این طرح باید دارای حساب قرض الحسنه در بانک ملی، دارای رتبه اعتباری B، A یا C از سوی بانک مرکزی و همچنین دارای گواهی کسر از حقوق برای ارائه به بانک و ضمانت باشد تا بتواند برای ثبت‌نام و دریافت وام اقدام کند.

وام‌گیرنده پس از دریافت 100 میلیون تومان تسهیلات کارت اعتباری، باید با احتساب 23 درصد سود طی 36 ماه در هر قسط ماهانه مبلغ سه میلیون و 205 هزارتومان به بانک ملی بپردازد. پس از اتمام زمان بازپرداخت اقساط نیز مجموع پرداختی‌های وام‌گیرنده به 153 میلیون تومان می‌رسد.

این طرح شامل هزینه‌های جانبی به مبلغ یک میلیون و 100 هزارتومان نیز بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک ملی است.

شرایط دریافت وام فوری با اقساط کم

بانک کارآفرین، وام فوری 50 میلیون تومانی به مشتریان خود اعطا می‌کند.

مشتریان دارای حساب قرض الحسنه و گردش مالی مناسب که حداقل سه تا ۹ ماه از افتتاح آن می‌گذرد، می‌توانند با ارائه مدارک مورد نظر بانک کار‌آفرین، این وام را دریافت کنند.

۱- متقاضی دریافت وام نیک‌آفرین باید دارای حساب قرض الحسنه در بانک کار‌آفرین باشد.

۲- البته مسدود نشدن سپرده در بانک و توانایی برداشت یا واریز وجه به حساب، از نکات مثبت این تسهیلات می‌باشد.

۳- وام‌گیرنده باید علاوه بر ارائه ضامن رسمی فاقد سابقه چک برگشتی و بدهکاری به بانک باشد.

سقف مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومان و سود تعیین شده برای آن چهار درصد است.

ضریب برابری این تسهیلات نیز با توجه به مدت زمان سپرده‌گذاری از ۲۰ درصد تا ۲۴۰ درصد متغیر است.

بانک کار‌آفرین برای این وام، چهار دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه در نظر گرفته است.

با احتساب دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه معادل یک میلیون و ۴۷۶ هزارتومان خواهد شد.

وام‌گیرنده باید مبلغ ۶۰ هزارتومان نیز برای مراحل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک بپردازد .

متقاضی وام باید در پایان زمان سررسید، درمجموع ۵۳ میلیون و ۲۰۳ هزارتومان به بانک بازگرداند.

جزئیات دریافت وام فوری بدون ضامن

بانک پارسیان در طرح تسهیلاتی همراهان، تا سقف 40 میلیون تومان وام فوری پرداخت می‌کند. اما این وام به چه کسانی تعلق می‌یابد؟

بانک پارسیان در قالب طرح همراهان به افرادی که دارای جواز کسب هستند و دستگاه کارتخوان آنها متصل به این بانک است، وام قرض الحسنه در نظر گرفته است. متقاضی دریافت این وام، همچنین باید حداقل چهار ماه با دستگاه کارتخوان خود کارکرد داشته باشد و نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

مبلغ وام قرض الحسنه بانک پارسیان 40 میلیون تومان است و نرخ سودی ندارد. البته بانک چهار درصد کارمزد از این وام دریافت می‌کند. حداکثر زمان بازپرداخت این وام 24 ماه است و وام گیرنده در صورت اتخاذ 40 میلیون تومان وام، ملزم به پرداخت ماهانه یک میلیون و 818 هزار تومان قسط به بانک است و همچنین مجموع رقم سود و وام این تسهیلات 42 میلیون و 420 هزار تومان است.

 همچنین ضمانت این وام توسط اعتبار شغلی صورت می‌گیرد و نیازمند اعتبار سنجی است. به علاوه هزینه‌های جانبی دریافت این وام 200 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می‌شود.

نظر شما