شناسهٔ خبر: 68355652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تامین و توزیع بیش از ۴۰۰۰ تُن گاز مایع در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۶۵۰ تُن گاز مایع در استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۴۵ درصدی همراه بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی امروز _یکشنبه چهارم شهریور_ در دیدار با فرماندار سقز، با اشاره به اجرای کامل طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به ‌شهروندان و تحقق دولت الکترونیک و حقوق شهروندی، اظهار کرد: کاهش ۴۵ درصدی مصرف گاز مایع در استان ناشی از اجرای مطلوب این طرح بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۶۵۰ تُن گاز مایع در استان توزیع شده است، افزود: با فعالیت ۱۳۰ نمایندگی توزیع گاز مایع در کردستان در حال حاضر شش هزار خانوار در مناطق مختلف استان از گاز مایع برای سوخت استفاده می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به مباحث کشاورزی و فعالیت ۶۲۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان ‏سقز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش کشاورزی این شهرستان ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت گاز تأمین و توزیع شده است.

نوکانی از فعال بودن ۱۰ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و هفت باب جایگاه سی ان جی در ناحیه سقز خبر داد و اضافه کرد: عملیات احداث دو باب جایگاه عرضه سوخت نیز در دست اقدام است که با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاه‌ها، زمینه ارائه خدمات مطلوب و دسترسی بهتر شهروندان به فرآورده‌های نفتی به خوبی مهیا شده است.

وی در ادامه به اجرای برنامه مدیریت کارت‌های اضطراری مازاد در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در ‌راستای مدیریت مصرف سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و لزوم استفاده از ‏کارت سوخت شخصی توسط شهروندان اشاره کرد و خواستار همکاری و تعامل فرمانداران با منطقه در جهت فرهنگ سازی استفاده شهروندان از کارت سوخت شخصی شد.

نظر شما