شناسهٔ خبر: 68355650 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آلیسون بکر: پیشنهاد تیم‌های عربستانی را رد کردم تا در لیورپول بمانم آلیسون بکر: پیشنهاد تیم‌های عربستانی را رد کردم تا در لیورپول بمانم

دروازه‌بان برزیلی لیورپول از رد پیشنهاد تیم‌های عربستانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

آلیسون بکر دروازه بان برزیلی، سال ۲۰۱۸ به لیورپول پیوست و از آن زمان تاکنون دروازه‌بان نخست این تیم بوده است. در شرایطی که چند هم‌تیمی سابقش نظیر فابینیو، روبرتو فیرمینو و جردن هندرسون راهی عربستان شدند، این دروازه‌بان پیشنهاد حضور در لیگ این کشور خاورمیانه‌ای را رد کرد.

این دروازه‌بان ۳۱ساله تاکید کرد آماده نیست باشگاهی را ترک کند که با آن قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.

 آلیسون که قراردادش تا سال ۲۰۲۶ با گزینه تمدید برای یک سال دیگر اعتبار دارد، به روزنامه دیلی‌میرر گفت: می‌خواهم به قراردادم احترام بگذارم و قراردادم را اینجا تمام کنم. واقعا اینجا خوشحالم و خانواده‌ام نیز خوشحالند. در لیورپول هرگز به نقطه‌ای نرسیدم که درباره دستمزد و چیز‌هایی از این قبیل صحبت کنم. طبیعی است وقتی پیشنهاد‌های بالای تیم‌های عربستانی را می‌شنوید کمی وسوسه می‌شوید ولی من در تابستان این پیشنهاد را رد کردم تا در لیورپول بمانم. الان وقت رفتن به عربستان نبود و به همین خاطر در لیورپول هستم.

او افزود: تصمیمم همیشه این بود که بمانم و روی چیز‌هایی که می‌توانیم به آنها دست یابیم تمرکز کنم. از شروع فصل جدید هیجان‌زده‌ایم و با انرژی تازه رقابت‌ها را شروع می‌کنیم و مشتاقانه منتظر هستیم که این فصل قهرمان شویم.

نظر شما