شناسهٔ خبر: 68355546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار تهران: «طریق الکربلا»، «طریق القدس» است/آنچه امروز می‌کاریم در قدس برداشت می‌کنیم

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران گفت: «طریق الکربلا»، «طریق القدس» است و آنچه امروز می‌کاریم در آینده در قدس برداشت خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری روز یکشنبه در حاشیه برگزاری آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین با اشاره به اینکه تکامل روح، جسم و جان و اندیشه در طریق الحسین(ع) است، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) نشانه ارادت به اباعبدالله است.

وی با اشاره به حضور پرشور دانش آموزان در راهپیمایی جاماندگان اربعین افزود: دانش آموزان عزیزی که در این مسیر طی طریق می‌کنند و در راه امام حسین(ع) قرار می‌گیرند، آینده سازان ایران عزیز هستند.

استاندار تهران: «طریق الکربلا»، «طریق القدس» است/آنچه امروز می‌کاریم در قدس برداشت می‌کنیم

استاندار تهران اضافه کرد: شور و حرارت و عشقی که امروز در راهپیمایی جاماندگان اربعین، با حضور دانش آموزان شاهد آن هستیم حاصل درایت، تدبیر، قلبی پاک، بدون آلایش، تکلف و تکبر آنان است که در طریق الحسین قدم بر داشته و ان شاء الله برایشان ماندگار با برکت خواهد بود.

فخاری با بیان اینکه امروز تداعی بخش راهپیمایی واقعی در اربعین حسینی است، گفت: این راهپیمایی از میدان امام حسین (ع) آغاز و تا خاستگاه دلدادگان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ادامه خواهد داشت و این مسیر، هم یادآور خاطرات اربعین حسینی(ع) و هم تداعی بخش حرکت خودجوش مردمی برای عرض ارادت نسبت به خاندان عصمت و طهارت خاصه اباعبدالله الحسین(ع) است و حضور پرشور و حرارت مردم نشان از دلدادگی آنان به سرور و سالار شهیدان است.

استاندار تهران: «طریق الکربلا»، «طریق القدس» است/آنچه امروز می‌کاریم در قدس برداشت می‌کنیم

استاندار تهران تاکید کرد: امیدوار هستیم این همدلی و همراهی مردم در مسیر و طریق قدس شکل بگیرد و در آینده نزدیک شاهد آزادسازی قدس از دست صهیونیست های جنایتکار باشیم.

فخاری یادآور شد: «طریق الکربلا»، «طریق القدس» است و آنچه امروز می کاریم در آینده در قدس برداشت خواهیم کرد و اعتقاد داریم که طریق شهدا و امام راحل و حاج قاسم عزیز و شهید اسماعیل هنیه و همه شهدای فلسطین مسیر آزادسازی قدس را هموار می کنند و با کار، تلاش و برنامه ریزی درست و انجام وظایف و تکالیف از خون شهدا مراقبت کنیم و از آن برای احیای دین و شریعت بهره مند شویم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دلدادگان حسینی که چند سالی است به نام جاماندگان اربعین با دل هایی شکسته از بامداد روز اربعین از گوشه و کنار پایتخت کشور در میدان آیینی امام حسین (ع) گردهم می‌آیند، تا شهر ری و بارگاه متبرک شاه عبدالعظیم حسنی (ع) به یاد اربعین سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش پیاده روی کرده و در سوگ امام مظلوم و اهل بیت اشک می‌ریزند.

نظر شما