شناسهٔ خبر: 68355441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اکبرپور: استقلال بیش از هر زمانی به بلانکو نیاز دارد

ظریفه ملک‌پور

پیشکسوت استقلال گفت: انتظار داشتیم استقلال در دیدار برابر ملوان بازی روان‌تری را به نمایش بگذارد و گل‌های بیشتری به ثمر برساند. تیمی که مدعی قهرمانی است نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد.

صاحب‌خبر -

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم استقلال برابر ملوان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: بازی آنطور که انتظار داشتیم نبود، ملوان در این بازی برای گرفتن نتیجه مساوی آمده بود که به هدفش رسید، استقلال هم با وجود این که به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی بود و فشار زیادی وارد کرد اما نتوانست به آن چیزی که می‌خواست دست پیدا کند. استقلال اکنون پیش از هر زمان دیگر به بلانکو نیاز دارد تا زودتر در ترکیب تیم قرار بگیرد.

وی گفت: انتظار برد از استقلال در بازی برابر ملوان داشتم زیرا ۳ امتیاز همین بازی‌ها در پایان فصل وضعیت تیم قهرمان را مشخص می‌کند. ۲ امتیازی که استقلال در این بازی از دست داد در هفته‌های بعد خود را نشان می‌دهد، البته بازی دوم بود و شاید اتفاقات زیادی در طول فصل برای استقلال رقم بخورد اما تیمی که برای قهرمانی می جنگد باید از همان ابتدای فصل طوری بازی کند که ۳ امتیاز دیدار را به راحتی از دست ندهد تا در پایان فصل با اما و اگر مواجه نشود.

پیشکسوت استقلال درباره ضعف تیم استقلال در بازی برابر ملوان اظهار کرد: استقلال در خط دفاع ضعف داشت و دو دفاع وسط آن روز بدی را پشت سر گذاشتند به طوری که یکی از بازیکنان اصلا در زمین سردرگم بود و نمی‌دانست باید چه کاری انجام دهد. چنین بازیکنانی در شأن استقلال نیستند. کسی که اصول اولیه دفاع کردن را بلد نباشد در آینده تیم را دچار مشکل می‌کند.

اکبرپور تصریح کرد: انتظار داشتم استقلال در بازی دوم خود خیلی روان‌تر بازی کند و گل‌های بیشتری به ثمر برساند. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید امتیاز از دست ندهد.

وی در ارزیابی از عملکرد تیم ملوان نیز گفت: ملوان در این بازی فقط دفاع می‌کرد. البته در ضدحمله بازیکنان خوب و سرعتی دارد اما تیمی شکننده بود که به راحتی شکست می‌خورد. استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد که متاسفانه فرصت برد را از دست داد.

اکبرپور در پاسخ به این پرسش که چقدر استقلال در فصل جدید از نظر جذب بازیکن نسبت به سال گذشته موفق بوده است؟ خاطرنشان کرد: استقلال امسال بازیکنان بسیار خوبی جدب کرده به ویژه محمدحسین اسلامی بازیکن فوق‌العاده‌ای می‌تواند برای استقلال باشد. همچنین دو بازیکن خارجی که جذب کرده به استقلال خیلی می‌توانند کمک کنند.

وی گفت: تیمی که به دنبال قهرمانی است نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد. ملوان تیمی نبود که استقلال برابر چنین تیمی نتیجه را مساوی کند و باید چند گل به این تیم می‌زد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که چقدر این تیم توانسته در فصل جدید حاشیه‌ها را کنترل و مدیریت کند؟ اظهار کرد: تیم‌های بزرگ همیشه حاشیه دارند. تیمی موفق است که بتواند حاشیه‌ها را به درستی مدیریت کند. سال گذشته اختلاف بین کادر فنی و مدیریت سبب شد این تیم قهرمان نشود. امیدوارم امسال شرایط به نفع استقلال باشد.

اکبرپور در پایان خاطرنشان کرد: استقلال باید در چارچوب ضربات بیشتری بزند تا به گل برسد. هر چقدر ضربات در چارچوب کمتر باشد موقعیت کمتری به دست می‌آید. به اعتقاد من دو بازیکن خارجی استقلال در عمق خیلی خوب کار می‌کردند اگر از ابتدای بازی بودند قطعا استقلال در بازی با ملوان شرایط بهتری داشت. به اعتقاد من تیمی که به دنبال قهرمانی است باید در ابتدای فصل امتیاز به راحتی از دست ندهد.

انتهای پیام

نظر شما