شناسهٔ خبر: 68353273 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه موقت اصفهان:

حزب‌الله به وعده صادق عمل کرد

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه خوشحالیم که حزب‌الله لبنان به وعده صادق خود عمل کرد و بخشی از عملیات خود را انجام داد، گفت: همه مردم کشورمان منتظر هستند که کشور به وعده صادق خود که همان تنبیه متجاوز است، عمل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی امروز _یکشنبه چهارم شهریور_ در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین اصفهان اظهار کرد: شمار بزرگ جاماندگان از اربعین در بسیاری از شهرها و استان‌های کشور به ویژه در اصفهان با توجه نشان‌دهنده عشق و علاقه به سیدالشهدا (ع) است.

وی افزود: هیچ یک از مراسم و راهپیمایی‌ها همچون پیاده‌روی اربعین نیست، اما مردم جهان باید بدانند عشق به امام حسین و خاندان او و محبت حضرت بقیه الله با تمام وجود ما عقیم شده است.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: کسانی که نتوانستند در راهپیمایی اربعین شرکت کنند امروز آمده‌اند تا به مردم دنیا بگویند سیر عاشقان اباعبدالله تنها آن ۲۵ و ۳۰ میلیون نفر حاضر در کربلا نیست.

مهدوی با بیان اینکه از راه‌های مهم تبعیت از پروردگار، عشق به پروردگار است، گفت: راه‌های تبعیت از پروردگار، طمع به درجات و حسنات بهشت و ترس از عذاب جهنم و برکات علیم آن؛ دو راه بیرونی برای حرکت در مسیر الهی است.

وی ادامه داد: در مناجات شعبانیه آمده است که من نتوانستم گناه را ترک کنم، مگر زمانی که بیدار شدم و به محبت خدا دست یافتم و در آن زمان قدرت ترک گناهان را به دست آوردم.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) هدف قیام جدشان برای اربعین را اینگونه بیان که انسانی که نگران و متحیر است، متحیر و نگرانی آن مربوط به جهل آن است.

مهدوی گفت: امام صادق (ع) می‌فرماید جد من قیام کردند تا مردم متحیر را به راه راست هدایت کنند و از سردرگمی در بیاورند.

وی افزود: تبعیت از اهل بیت و امروز تبعیت از ولی فقیه زمان را فریضه خود می‌دانیم.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه خوشحالیم که حزب‌الله لبنان به وعده صادق خود عمل کرد و بخشی از عملیات خود را انجام داد، تاکید کرد: تمام ایرانیان منتظر هستند که کشور به وعده صادق خود که همان تنبیه متجاوز است، عمل کند.

مهدوی گفت: امیدواریم به لطف و عنایت سیدالشهدا و دعای عزاداران امام حسین (ع)، ظهور حضرت بقیه الله نزدیک‌تر شود و در دفاع از مظلومان در کنار مولایمان باشیم و شاهد ذلیل شدن ظالمان باشیم.

نظر شما