شناسهٔ خبر: 68347414 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هفته دولت نماد وحدت دولت و ملت است هفته دولت نماد وحدت دولت و ملت است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک فرارسیدن هفته دولت را گرامی داشته و گفتند: هفته دولت نماد «وحدت دولت و ملت» و یادآور دولتمردان شرافتمندی است که ساده زیستی و خدمت به ملت را ارزشمندترین سرمایه و داشته خود تلقی می‌کردند.

صاحب‌خبر -

در پیام آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: هفته دولت، فرصتی مغتنم برای شرح خدمات خادمان ملت و آگاهی مردم و مجالی ارزشمند است تا مدیران دولت با آگاهی بخشی دقیق و هوشمندانه ضمن روشنگری و پاسخگویی به مردم در راستای آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزند.

این پیام می‌افزاید: هفته دولت نماد «وحدت دولت و ملت» و یادآور دولتمردان شرافتمندی است که ساده زیستی و خدمت به ملت را ارزشمندترین سرمایه و داشته خود تلقی می‌کردند.

برای ملت ما یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهیدان خدمت به ویژه شهید رییسی عزیز و شهید امیرعبداللهیان؛ شیرین و دلنشین است چرا که ایشان را فرزندانی از جنس خود می‌دانستند که جز برای اعتلای این سرزمین و ملت اندیشه دیگری نداشتند.

در بخش از این پیام آمده است: اینک دولتمردان هستند و مطالبات به حق و قانونی این ملت که جز با سرانگشت «ما می‌توانیم» پاسخی در خور نمی‌توان به آنها داد تا امید مردم مضاعف شود و سرمایه‌ای ارزشمند برای پیشبرد اهداف عالی نظام و دولت «وفاق ملی» باشد.

بدون تردید رسیدن به توسعه پایدار با مشارکت نهادمند و نظارت مستمر عمومی ملت ممکن خواهد بود بنابراین از مردمان صبور و ولایت مدار سیستان و بلوچستان انتظار می‌رود؛ با رصد عملکرد دولت در استان و بیان منصفانه کاستی‌ها و ارائه ارزشمند راهکار‌ها در مسیر خدمت همراه و یاری رسان مسئولان باشند تا شاهد طلوع فردایی بهتر توام با توسعه یافتگی برای سیستان و بلوچستان سرافراز باشیم.

نظر شما