شناسهٔ خبر: 68346617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد اعلام کرد

بسیج همه ظرفیت ناوگان مسافربری برای بازگشت زائرین اربعین

زهراالسادات موسوی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ضمن بیان اینکه تمامی ناوگان مسافربری استان در خدمت انتقال زائران اربعینی به داخل کشور هستند، از برنامه ریزی‌های جدید برای حل مشکلات مسیر میدان دهشیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

«محمد رستگاری» در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به بازگشت زائرهای اربعین حسینی به مرزهای کشور، گفت: از صبح روز پنجشنبه خطوط تمامی مقاصد به جز مقاصد اربعینی متوقف شده و امکان صدور صورت وضعیت مسافری برای هیچ نقطه از ایران وجود ندارد.

وی اظهار کرد: در این ایام تمام ظرفیت ناوگان مسافربری در خدمت انتقال زائرها به مرزهای ورودی هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه زائرهای یزدی از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه به کشور وارد شده‌اند، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که با توجه به وضعیت آب و هوایی گرم مرزها، زائرها را به سلامت به استان برسانیم.

رستگاری با اشاره به اینکه امکان صدور صورت وضعیت مسافری برای هیچ نقطه‌ای بجز مرزهای اربعینی وجود ندارد، گفت: از مردم خواهش می‌کنیم به علت کمبود ناوگان مسافربری،  سفرهای غیر ضروری خود را لغو کنند.

وی با اشاره به تصادفی که اخیرا اتفاق افتاده ضمن بیان اینکه مسیر میدان دهشیر از نظر ضوابت فنی، مسیر استانداری است، گفت: به گفته کارشناسان و بازماندگان، حادثه اخیر به علت نقص فنی سیستم ترمز رخ داده است.

رستگاری در پایان اظهار کرد: گرچه مسیر مذکور از نظر مباحث هندسی، وجود تابلو، علائم هشدار دهنده و خطوط مسیر استانداری است اما با توجه به اینکه مشابه حادثه اخیر در چند سال گذشته نیز رخ داده است، در حال حاضر برنامه ریزی متفاوت و جدیدی برای این مسیر در نظر گرفته شده که حتی در صورت وجود نقص فنی نیز از شدت حوادث احتمالی کاسته شود.

انتهای پیام

نظر شما