شناسهٔ خبر: 68345755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس:

فرصت خدمت به مردم برای دولت فراهم است

شیراز- نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: گوی و میدان امروز در اختیار دولت است و فرصت خدمت به مردم برای دولت چهاردهم فراهم شده است که امیدواریم از این فرصت استفاد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عزیزی گفت: با همراهی کامل مجلس در رأی اعتماد به وزرا، انتظار می‌رود دولت نیز در مسیر خدمت به مردم و تحقق وعده‌ها حرکت کند.

وی ادامه داد: اعتماد کلیت مجلس به وزرا فرصتی برای دولت به منظور اثبات وعده‌ها و تحقق آن می‌باشد تا با هم افزایی و به دور از سیاسی کاری، در مسیر خدمت به مردم حرکت نمود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس رأی اعتماد کامل به وزرای دولت را نشانه عدم پای بندی به تشکیلات سیاسی ندانست و افزود: این اعتماد برای دولت یک سرمایه محسوب می‌شود تا با نگاهی منطقی، هوشمندانه و به دور از زد و بندهای سیاسی، مسائل اصلی و مهم مردم را دنبال کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دولت چهاردهم امروز باید با کار، تلاش و پرهیز از حواشی به ویژه در وزارت خانه‌ها، به وعده‌های خود عمل کند چراکه مردم و نمایندگان آنها در مجلس منتظر تحقق این وعده‌ها می‌باشند.

عزیزی افزود: گوی و میدان امروز در اختیار دولت است و فرصت خدمت به مردم برای دولت چهاردهم فراهم شده است که امیدواریم از این فرصت استفاده شود.

نظر شما