شناسهٔ خبر: 68345439 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رسمی؛ پژمان درستکار به تیم ملی کشتی آزاد بازگشت

تهران- ایرنا- سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد با حکم رئیس فدراسیون به این تیم بازگشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، پس از استعفای محسن کاوه از هدایت تیم ملی کشتی آزاد، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید آزادکاران بالا گرفت و از پژمان درستکار به عنوان گزینه اصلی علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون نام برده شد.

سرانجام امشب فدراسیون کشتی به گمانه‌زنی‌ها پایان داد و با حکم رئیس فدراسیون، درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتخاب شد و پس از نزدیک به ۹ ماه بار دیگر به تیم ملی بازگشت.

در حکم صادر شده توسط رئیس فدراسیون کشتی، ضمن قدردانی از همدلی و همراهی کاوه در ماه‌های منتهی به مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، آمده است:

قبول مسئولیت توسط ایشان در آن مقطع حساس، در نهایت منجر به کسب نتایجی شد که برای همیشه در تالار افتخارات ورزش کشور ثبت است. تلاش خستگی‌ناپذیر و کوشش بی‌وقفه برای رساندن تیم ملی کشتی آزاد به جایگاهی رفیع‌تر، مورد انتظار مردم ایران است و مادامی که این سعی و تلاش به کامل‌ترین شکل ممکن ادامه داشته باشد، سرمربی و کادر فنی، مورد حمایت قاطع فدراسیون کشتی قرار خواهند داشت.

در این حکم با اشاره به خاتمه یافتن مدت تفاهم و قرارداد فدراسیون کشتی و کاوه، مسئولیت سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد در دوره پیش رو مجددا به آقای پژمان درستکار واگذار شده است.

نظر شما